دانلود آیکون پک نوا مخصوص اندروید


موبنا – علاوه بر این ساختار اندروید هم به گونه ای است که تغییر و ویرایش قسمت های مختلف آن را بسیار آسان می کند. یکی از قسمت هایی که اغلب کاربران می خواهند آن را ویرایش کنند، رابط کاربری اندروید است. به دلیل استفاده زیاد از گوشی ممکن است کاربران به فکر تغییر رابط کاربری بیفتند. خوشبختانه ابزار های بسیاری خوبی برای این کار ساخته شده است که لانچر...

موبنا – علاوه بر این ساختار اندروید هم به گونه ای است که تغییر و ویرایش قسمت های مختلف آن را بسیار آسان می کند. یکی از قسمت هایی که اغلب کاربران می خواهند آن را ویرایش کنند، رابط کاربری اندروید است. به دلیل استفاده زیاد از گوشی ممکن است کاربران به فکر تغییر رابط کاربری بیفتند. خوشبختانه ابزار های بسیاری خوبی برای این کار ساخته شده است که لانچر ها از جمله پر استفاده ترین این ابزار ها هستند. لانچر ها با ایجاد تغییرات کلی در هوم اسکرین و منوی برنامه های اندروید، رابط کاربری را به طور کامل دگرگون می کنند.

دانلود آیکون پک نوا مخصوص اندروید

علاوه بر این کاربر را قادر می سازند تا با استفاده از آیکون پک ها، آیکون برنامه ها و بازی های موجود در گوشی را تغییر دهد. آیکون پک ها برنامه هایی شامل مجموعه ای از آیکون های جایگزین برای اپلیکیشن های اندرویدی هستند که توسط طراحان حرفه ای ساخته می شوند. امروز با یک آیکون پک زیبا در خدمت شما هستیم. Nova Icon Pack – Rounded Square Icons عنوان یک آیکون پک زیبای مربعی با رنگ های متریال و گرادینت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Creative Studio 14 توسعه و با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. بیش از 1600 آیکون به همراه 20 تصویر زمینه اختصاصی و 13 ویجت KWGT این آیکون پک را به یک آیکون پک کامل تبدیل کرده. توجه داشته باشید که این برنامه از لایسنس چکر گوگل استفاده می کنند. بنابراین در صورتی که روی گوشی شما لاکی پچر، اپتوید یا ابزار های مشابه وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و از نصب برنامه جلوگیری می نماید.

دانلود آیکون پک نوا مخصوص اندروید

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Nova Icon Pack – Rounded Square Icons اندروید:

رزولوشن بالای آیکون ها، مناسب برای استفاده روی هر نوع صفحه نمایش با هر کیفیتی استفاده از رنگ های زیبا و جذاب گرادینت در طراحی آیکون ها استفاده از تکنیک طراحی برداری برای عدم افت کیفیت آیکون ها در هنگام بزرگ کردن اندازه آن ها دارای آیکون های الترناتیو متعدد ماسک کردن اپلیکیشن هایی که آیکون آن ها در این آیکون پک وجود ندارد. دارای آیکون های فولدر امکان مشاهده و جستجوی آیکون ها قابلیت درخواست آیکون دارای مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی دارای ویجت های KWGT #gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

اپلیکیشن Nova Icon Pack – Rounded Square Icons یک آیکون پک مربعی زیبا با رنگ های چشم نواز است که می تواند دستگاه شما را به زیبایی تغییر دهد. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – 30 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...