ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است


ورود مسافر به خراسان رضوی 80 درصد کاهش یافته است

مشهد-ایرنا- معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافر به این استان طی 11 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 80 درصد کاهش یافته است.

محمدصادق براتی روز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه امسال ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۷۰۹ مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی وارد استان شده‌اند که نسبت به پارسال ۸۰ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی به ترتیب طی امسال در سفر جاده‌ای عمومی به استان ۸۷ درصد، ریلی ۷۵ درصد و هوایی ۶۷ درصد ثبت شده است.

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافران به مشهد نیز به صورت میانگین ۷۷.۵ درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

براتی افزود: طی این مدت در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مشهد ۸۴ درصد، حمل و نقل ریلی ۷۵ درصد و حمل و نقل هوایی ۶۹ درصد کاهش ثبت شده است.

وی با بیان این که تعیین تکلیف در خصوص سفر امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود ادامه داد: وضعیت استان خراسان رضوی در مواجهه با سفر در ایام نوروز امسال مشابه ماههای گذشته، تبعیت از سیاستها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی