بازداشت شاهین سارق حرفه خودروهای تهرانی ها


بازداشت شاهین سارق حرفه خودروهای تهرانی ها

رکنا: سارق حرفه ای که لوازم خودرو به سرقت می برد بازداشت شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و کشف 4 فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارق با سرقت خودروهای سواری و دور شدن از محل جرم اقدام به بازکردن محتویات داخل خودرو کرده و آن ها را به فروش می رسانده است .

به گزارش رکنا ،سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت : سی و یکم شهریور ماه پرونده ای از کلانتری 190 مجیدیه با موضوع سرقت یکدستگاه خودروی مزدا 323 به دادخواهی یکی از شهروندان به پایگاه ارجاع و شاکی در اظهاراتش بیان داشت خودرو اش از مقابل درب منزل سرقت شده است و تقاضای رسیدگی دارد

ابراز داشت : با اقدام به موقع کارآگاهان و ثبت پلاک خودرو در سامانه های پلیسی خودرو دو روز بعد به صورت رها شده کشف گردید پس از کشف خودرو کارآگاهان متوجه می شوند بخشی از اموال داخل خودرو توسط سارق ربوده شده و احتمال فروش آن متصور می باشد .

دستگیری سارق خودرو در تهران

وی عنوان کرد : با کنار هم قرار دادن فرضیه ها و رصد مستمر محل هایی که امکان فروش اموال مسروقه محتمل بود کارآگاهان ردپای سارق را در سایت خرید فروش وسائل دست دوم پیدا کرده که با هماهنگی قضایی و شناسایی هویت متهم به نام شاهین دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت .

این مقام انتظامی تصریح کرد : سوابق کیفری شاهین استعلام و مشخص گردید نامبرده یکی از سارقان حرفه ای و به عادت در زمینه سرقت خودرو می باشد و در سنوات گذشته دستگیر و روانه زندان گردیده و پس از آزادی از زندان به فعالیتهای مجرمانه خود ادامه داده است که با کشف مخفیگاه متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر گردید .

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود : با دستگیری شاهین قسمتی از اموال خودرو مسروقه مالباخته کشف و ضبط گردید ؛ پس از انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب در تحقیقات بعمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اظهار داشت در مدتی که از زندان آزاد شده برای تامین هزینه های زندگی مجدداد به سرقت روی آورده و با 4 فقره سرقت توانسته حدود 50 میلیون تومان از فروش اموال مسروقه بدست آورد .

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : پس از اعتراف صریح شاهین به بزه انتسابی پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار تامین مناسب جهت تحمل کیفر روانه زندان گردید و تحقیقات در جهت کشف سرقتهای احتمالی کماکان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟