8 کتاب به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد


8 کتاب به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد

رحیمی رومه گفت: هشت کتاب به همت دو عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان چاپ شد.

«ابراهیم رحیمی رومه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: کانون امام حسن مجتبی (ع) نهنبدان در رواق قلم سامانه فهما با ثبت دو کتاب «بوی باران» و «ردپای عشق» برای ثبت هر کتاب از 310 امتیاز، 250 امتیاز را کسب کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) از چاپ هشت کتاب توسط اعضای عضو کانون خبر داد و گفت: تاکنون کتاب هایی با عناوین بوی باران، زندگی مشترک علی و فاطمه، عشق شهادت،گاز اشک آور، مرزداران بی سنگر، در آستان عشق و عاشقانه های دانشجویی من از «نرگس محمدی» چاپ و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب ها در زمینه خاطرات شهید، زندگینامه حضرت علی(ع) و فاطمه (ص)، سرداران شهید نهبندان و داستان های کوتاه اثربخش است، افزود: نویسنده این کانون برای چاپ تعداد 10 کتاب دیگر نیازمند کمک مالی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) از چاپ کتاب شعر «ردپای عشق» توسط «فاطمه بصیری پور» عضو فعال کانون خبر داد و ادامه داد: این اثر به همراه اثر «بوی باران» به مرحله نیمه نهایی ایران قوی راه یافت.

رحیمی رومه در پایان گفت: کانون امام حسن مجتبی(ع) در رواق های طرح ملی ایران قوی، در رواق رسانه رتبه اول کشوری، در رواق ترنج رتبه دهم و در رواق های سرود، قلم و دانش رتبه های 32 تا 34 کشوری را کسب کرده و در این 6 رواق به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی