نوکیا 8.4 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 775 و دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد


نوکیا 8.4 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 775 و دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

12 ماه پس از معرفی اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G و 4 ماه پی از عرضه مدل قراردادی این هندست توسط شرکت مخابراتی ورایزن اکنون کمپانی HMD Global ظاهرا کار روی مدل جانشین این محصول را آغاز کرده و به‌دنبال عرضه آن در اواخر سال جاری است. نوکیا 8.4 5G احتمالا با پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه روانه بازار خواهد شد یک گزارش جدیدا منتشر شده توسط وبسایت NokiaPowerUser...

12 ماه پس از معرفی اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G و 4 ماه پی از عرضه مدل قراردادی این هندست توسط شرکت مخابراتی ورایزن اکنون کمپانی HMD Global ظاهرا کار روی مدل جانشین این محصول را آغاز کرده و به‌دنبال عرضه آن در اواخر سال جاری است.

نوکیا 8.4 5G احتمالا با پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه روانه بازار خواهد شد

یک گزارش جدیدا منتشر شده توسط وبسایت NokiaPowerUser نشان می‌دهد که هندست جانشین نوکیا 8.3 5G با یکی از 2 تراشه اسنپ‌دراگون 775 یا اسنپ‌دراگون 775G عرضه خواهد شد. این 2 تراشه بایستی در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند. شرکت گوگل نیز احتمالا برای پرچم‌دار پیکسل 6 خود به سراغ یکی از تراشه‌های فوق خواهد رفت. لذا انتظار می‌رود که نوکیا 8.4 5G (یا هر نام دیگری که کمپانی HMD Global برای این هندست در نظر بگیرد) به‌عنوان یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه و یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار در دسترس خریداران قرار گیرد.

در حال حاضر پیرامون ظرفیت حافظه‌داخلی و رم گوشی هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما بر اساس گمانه‌زنی‌ها انرژی موردنیاز هندست از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. این مشخصه خصوصا در کنار نمایشگر جدید بسیار مفید واقع می‌شود.

کارشناسان ادعا می‌کنند که HMD Global سرگرم توسعه یک پنل جدید موسوم به “PureDisplay V4” با رزولوشن +Quad-HD و اندازه 6.5 اینچی برای اسمارت‌فون خود است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و از یک حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی برخوردار است. با توجه به اطلاعاتی که امروز به اشتراک گذاشته شده است؛ به‌نظر می‌رسد که نوکیا 8.4 5G احتمالا مجهز به سیستم دوربین پنج‌گانه خواهد بود. کمپانی فنلاندی پیش‌تر نیز در اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView از پیکره‌بندی دوربین مشابهی استفاده کرد؛ اما عملکرد این دوربین با انتقادات شدید کارشناسان مواجه شد.

با این‌حال این‌بار ماژول دوربین احتمالا با محوریت سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی طراحی خواهد شد. سنسور اولتراواید، لنز تله‌فوتو، حسگر تشخیص عمق و لنز ماکرو سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. همچنین بر اساس گزارشات کمپانی HMD به منظور اطمینان از عملکرد صوتی فوق‌العاده گوشی از فناوری صوتی OZO Audio بهره‌برداری خواهد کرد.

نوکیا 8.4 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 775 و دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا