تعمیر کولر گازی در تهران در محل با مستر امداد


تعمیر کولر گازی در تهران در محل با مستر امداد


به گزارش جام نیوز، اگر به دنبال تعمیر کولر گازی در تهران در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه هستید، می‌توانید با شماره‌های تماس مستر امداد تماس بگیرید تا کولر شما توسط متخصصین مجرب و در منزل شما تعمیر و سرویس شود. تمیز کردن، نگهداری، تعمیر و سرویس کولر گازی قبل از شروع فصل گرما و پس از پایان آن، اهمیت زیادی دارد.

در صورت بروز هر گونه مشکل در کولر گازی خود، شما می‌توانید با یک تماس ساده با مرکز مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران مستر امداد مشکل کولر خود را با ضمانتنامه کتبی حل و فصل نمایید.

تعمیر کولر گازی در تهران در محل با مستر امداد

خرابی های کولر گازی و تعمیر آن

کولر شما می تواند با مشکلات مختلفی مواجه شده باشد از جمله: پرتاب باد گرم، پرتاب آب از پنل به داخل اتاق، وجود بوی نامطبوع، افت شدت سرمای کولر گازی، کم شدن توان کمپرسور کولر گازی، کم شدن پرتاب باد، افزایش مصرف برق و… که همه این مشکلات بدون صرف هزینه اضافی و در منزل شما توسط تعمیرکاران ما در شرکت مستر امداد تعمیر و سرویس دوره ای می‌شود. متخصصین ما در شرکت مستر امداد ضمن گذراندن کلیه دوره های آموزشی مربوط به تعمیر انواع کولر گازی، آماده هستند تا خدمات خود را با ارائه ضمانتنامه کتبی به شما ارائه نمایند.

روش نصب کولر گازی

هر کولر گازی از دو جز تشکیل شده است:

بخش خود کولر

و بخش بیرونی کولر که در هوای آزاد نصب می شود.

هر دو این اجزا باید در محل مناسب نصب شوند. کولر باید در محلی نصب شود که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد و کندانسور کولر نیز توسط نصاب کولر گازی در محلی نصب می شود که به دور از نور مستقیم آفتاب باشد چون میزان کارایی کندانسور را پایین می آورد و همچنین به دور از عوامل مثل برف و باران باشد. پس از انتخاب محل مناسب، در داخل خانه، صفحه فلزی نگه دارنده کولر، و قسمتی که باید لوله های کولر از طریق آن وارد خانه شود ایجاد می شود. سپس خود دستگاه در محل تعبیه شده قرار می گیرد. اتصالات الکتریکی و همچنین لوله هایی که از بیرون به داخل خانه کشیده می شوند نیز در پشت کولر نصب و بسته می شود.

تعمیر کولر گازی در تهران در محل با مستر امداد


در مجموع لوله های مسی، لوله تخلیه و کابل قدرت در این مجموعه لوله ای سیمی از بیرون به داخل منزل کشیده می شود. نصاب کولر گازی باید مطمئن شود که کلیه اتصالات الکتریکی و اتصالات لوله ای به صورت کامل محکم و ایمن به هم وصل شده اند. در بخش بیرونی خانه نیز نصاب کولر گازی پس از تعیین محل مناسب برای کندانسور و صاف کردن محل قرار گیری آن، اتصالات لوله ای و الکتریکی مورد نیاز کندانسور را به هم متصل می کند و پس از تخلیه هوای داخلی مدار، کولر آماده روشن شدن می باشد. نکته ای که باید در مورد نصاب کولر گازی شرکت مستر امداد بدانید این است که این افراد دارای تخصص لازم و تجربه کافی در مورد نصب انواع کولر گازی هستند و می توانند کولر شما را در بهترین حالت نصب و راه انداز نمایند.


شارژ کولر گازی در تهران

علاوه بر تعمیر کولر گازی در تهران شرکت مستر امداد خدمات دیگری از جمله شارژ کولر گازی را نیز انجام می دهد. گاز کولر برای عملکرد کولر و تولید باد سرد مناسب بسیار ضروری و مهم می باشد و در صورتی که گاز کولر شما کم باشد و یا از گاز بی کیفیت استفاده کنید، ممکن است آسیب جدی به سیستم کولر شما وارد شود و کولر شما به جای باد خنک، باد گرم به شما تحویل می دهد. گاز کولر برای سرد کردن هوای محیط و همچنین خنک کردن خود کمپرسور و اسپلیت لازم و ضروری می باشد.

کولر شما زمانی که برای اولین بار نصب می شود، زمانی که دچار نشتی شده و یا اخیرا تعمیر شده است، و زمان کم بودن گاز داخل کولر، نیاز به شارژ شدن دارد. برای اینکه شما بدانید گاز کولر شما کم شده است یا خیر، باید با استفاده از یک وسیله مخصوص به نام گیج، میزان فشار گاز درون کولر را اندازه گیری کنید و یا اینکه با توجه به برخی ویژگی های کولرتان بفهمید که امکان دارد گاز کولر شما کم شده باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

کولر شما مثل قبل فضای خانه را خنک نمی کندلوله رفت در کولر یخ می زندفین های کولر گازی دچار یخ زدگی می شوند.

شما در این شرایط باید کولر خود را شارژ نمایید تا ضمن داشتن بالاترین کارایی و خنک کردن هوا، از آسیب به کولر نیز جلوگیری نمایید.

هزینه تعمیر کولر گازی در تهران

یکی از مواردی که در هنگام خرابی کولر گازی خود باید به آن توجه داشته باشید، هزینه تعمیر کولر گازی است. معمولا کولرهای گازی دارای دو بخش جداگانه می‌باشند که یک بخش آن در داخل خانه و بخش دیگر در یک فضای باز قرار می‌گیرد. اجزای تشکیل دهنده این سیستم‌ها شامل کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اپراتور است. وجود مشکل در هر کدام از این بخش ها می تواند دردسر بزرگی برای شما به خصوص در فصل گرما باشد. با توجه به اینکه کدام بخش از کولر گازی شما دچار مشکل شده است، هزینه تعمیر کولر گازی در تهران نیز متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال اگر یکی از قطعات مهم کولر مثل برد الکترونیکی دچار مشکل شده باشد، نسبت به حالتی که یکی از قطعات کم اهمیت تر دچار نقص شده باشد، هزینه تعمیر و سرویس دهی متفاوتی خواهد داشت. شرکت مستر امداد با چندین سال تجربه و تخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در منزل، آماده است تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با متخصصین مجرب و قطعات تضمینی و با ضمانت نامه کتبی، کلیه تعمیرهای مورد نیاز شما را تنها با یک تماس در محل مورد نظر شما انجام دهد.

تعمیر کولر گازی و انواع لوازم خانگی در تهران

شرکت مستر امداد با 30 سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم خانگی در سطح تهران در حال حاضر نمایندگی معتبر تعمیر و سرویس بسیاری از برندهای داخلی و خارجی موجود در بازار ایران می‌باشد. شرکت مستر امداد در سطح شهر تهران تعداد قابل توجهی مرکز رسمی تاسیس نموده است و با استفاده از قطعات اورجینال و تایید شده در بازار، تعمیرات مورد نیاز دستگاه و وسیله مورد نیاز شما را انجام می‌دهد.

شرکت مستر امداد یکی از بزرگ ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی و آشپزخانه از جمله تعمیر کولر گازی در تهران، تعمیر اجاق گاز، تعمیر پکیج و یخچال، تعمیر هود، تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ظرفشویی و ... فعالیت دارد و با بهره گیری از متخصصین آموزش دیده و با تجریه در زمینه تعمیر و سرویس دهی این لوازم، در زمینه تعمیر انواع لوازم آشپزخانه و تعمیر کولر گازی در تهران آماده است تا تنها با یک تماس و در کوتاه ترین زمان و با ارائه ضمانتنامه کتبی در منزل شما برطرف نماید. شرکت مستر امداد با چندین سال تجربه و تخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در منزل، آماده است تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان و با متخصصین مجرب و قطعات تضمینی و با ضمانت نامه کتبی، کلیه تعمیر های مورد نیاز شما را تنها با یک تماس در محل مورد نظر شما انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر