ثبت نام 164 داوطلب شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد


ثبت نام 164 داوطلب شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام 164 نفر داوطلب شورای شهر تا روز شنبه 23 اسفندماه 99 در این استان خبر داد.

«احد جمالی» روز شنبه ۲۳ اسفندماه ۹۹ در جمع خبرنگاران افزود:ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر در این استان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند ماه شروع شده است.
وی با بیان اینکه تا امروز ۱۶۴ نفر داوطلب شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: بیشترین آمار داوطلبان ثبت نامی با ۴۴ نفر مربوط به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای شهر تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفند ادامه دارد.
جمالی در خصوص تشکیل هیئت های اجرایی در شهرستان های استان تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی برخی از شهرستان‌ها استان تشکیل شده است و تعداد بیشتری از شهرستان‌های استان در حال رایزنی با هیئت نظارت مجلس و هیأت نظارت شورای نگهبان هستند که امیدواریم تا آخر وقت امروز تکمیل شوند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع در زمان ثبت‌نام و جلساتی که ممکن است بگیرند، پرهیز کنند.
به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد هم اکنون شاهد قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان گچساران هستیم که بیشترین علت این مسئله و خاطره جلسات متعددی است که در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در این شهرستان شکل می‌گیرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید