پدیده به لیگ برتر فوتبال بازگشت


پدیده به لیگ برتر فوتبال بازگشت

مشهد- ایرنا- سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: طبق نظر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از این پس تیم شهرخودرو با نام پدیده به میدان خواهد رفت.

محسن حیدری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان لیگ فوتبال کارت بازیکنان را به نام تیم پدیده صادر کرده است و در این خصوص تصمیم‌گیر نیستیم و فقط طبق نظر اداره کل ورزش و جوانان امور جاری تیم همچون تامین زمین و فروش بلیت را برعهده داریم.

وی در خصوص سابقه تغییر نام باشگاه پدیده خراسان ادامه داد: باشگاه شهرخودرو از ابتدای فصل جاری لیگ برتر برای تغییر نام از پدیده به شهرخودرو مجوز نداشت و حتی تغییر نام در فصل گذشته لیگ برتر نیز موقتی بود.

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: شهر خودرو برای انجام این تغییر و تحولات ابتدا باید باشگاه ثبت می‌کرد و از طریق کمیسیون ماده پنج این مجوز را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت می‌کرد که هنوز این روند صورت نگرفته است لذا کماکان باشگاه کنونی به نام پدیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت مالکیت شهرخودرو به حمیداوی وجود دارد افزود: هر چیزی ممکن است، اما موضوع مطالبات حمیداوی و مسائل مربوط به نقل و انتقال باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارتباط دارد.

پس از بروز مشکلات حقوقی برای مالکیت باشگاه شهر خودرو، نیمه اسفند ماه مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد: در نشست با نمانیده تام الاختیار حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، امتیاز کامل این تیم به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار می شود.

فرزاد فتاحی افزود: تاپایان هفته روند اداری کار انجام خواهد شد و فعلا امور اجرایی تیم را هیات فوتبال برعهده دارد.

تیم فوتبال شهرخودرو که اکنون به نام پدیده فعالیت خواهد کرد با ۶ برد، چهار تساوی، هفت باخت و ۲۲ امتیاز در رده دهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت