روند اجرایی انتخابات 1400 را در البرز زیر ذره بین داریم


روند اجرایی انتخابات 1400 را در البرز زیر ذره بین داریم

کرج-ایرنا- استاندار البرز با بیان اینکه از تمام حوزه های انتخابیه بازدید خواهیم کرد گفت: روند ثبت نام و به  طور کل اجرای انتخابات را زیر ذره بین داریم.

عزیزاله شهبازی روز شنبه در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر که روز شنبه از فرمانداری کرج صورت گرفت، با اشاره به اینکه در سه روز گذشته ۲۸۱ نفر ثبت نام کرده اند، افزود: بخش عمده ای از این افراد را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در البرز برای برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ آمادگی کامل داشته و در این راستا تعامل لازم وجود دارد اضافه کرد: امید است که تعداد ثبت نام کنندگان به ۲ هزار نفر برسد که البته بستری یکسان برای فعالیت تمامی آنها فراهم می شود .

شهبازی گفت: با وجود داوطلبانی از گروه ها و سلایق مختلف قانونی کشور، بستر حضور و مشارکت تمامی مردم از طیف های گوناگون فراهم می شود.

وی افزود: از تمامی کسانی که توانایی، تخصص و شرایط لازم را برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر را دارند، دعوت می شود که ثبت نام کنند.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمهیدات کامل برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و پرشور در البرز اندیشیده شده و هیچ گونه مانعی برای انتخاباتی پرشور در این استان وجود ندارد خاطر نشان کرد: شهرداران و اعضای فعلی شوراهای اسلامی شهر باید توجه داشته باشند که بلحاظ قانونی اجازه بهره برداری از امکانات شهرداری و شورا را جهت تبلیغ کاندیدای خاصی را ندارند.

شهبازی ادامه داد: همچنین هیچ یک از مدیران و اعضای شوراهای شهر اجازه ندارند از محل ماده ۱۷ در ایام انتخابات و شب عید هزینه کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور رسانه ها و تلاش آنها برای ایجاد بسترهای شور و مشارکت مردم عنوان کرد:از فرمانداران انتظار می رود که زمینه لازم را برای حضور هر چه بیشتر خبرنگاران در این عرصه فراهم کنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟