چرا برای بازدهی بهتر در کار نیاز به استراحت دارید؟


تاثیر استراحت بسیار بیشتر از یک قهوه و گفت و گو است.

تاثیر استراحت بسیار بیشتر از یک قهوه و گفت و گو است. این یک امر ضروریست. بنابراین بیایید احساس گناه خود را در مورد استراحت در محل کار رها کنید و به جای اینکه فقط چند دقیقه برای ناهار دست از کار بکشید، 5 دقیقه ای نیز پشت میز کار خود را متوقف کنید. این به ما کمک می کند که بهتر کار کنیم و کارمند یا کارآفرین بهتری باشیم.

به همین دلیل است که شما برای بهره وری خوب نیاز به استراحت در کار دارید.

علی رغم آنچه در قرارداد کار شما آمده است، انسان ها نمی توانند ساعت­ها به طور پیوسته کار کنند. بسیاری فکر می کنند که طبق قرارداد کاری که هشت ساعت کار در آن ذکر شده، انسان­ها هشت، هفت یا شش ساعت در روز کارایی دارند اما مطالعات نشان می دهد که انسان­ها در بهترین حالت 2 یا 3 ساعت کارایی دارند.

چرا برای بازدهی بهتر در کار نیاز به استراحت دارید؟

البته قرار نیست که در یک روز فقط 2 تا 3 ساعت کار فوری انجام دهید. اما می توان پس از چند ساعت کار پربار، قبل از انجام دوباره کار چند دقیقه­ای را استراحت کنیم.

همچنین تحقیقات علمی به این واقعیت اشاره می کند که وقفه­های کوتاه مدت منظم می تواند حافظه شما را بهبود ببخشد. حافظه بهتر بدان معناست که می توانید سریع­تر و به طور موثرتری کارهای خود را انجام دهید. این مطالعه همچنین نشان داد که یک وقفه به شما در حفظ اطلاعات بدست آمده اخیر کمک می کند.

بنابراین، اگر برای گزارشی تحقیق می کنید یا چند ساعت در یک جلسه هستید، در واقع بعد از آن قدم زدن و استراحت کردن یا خوردن یک قهوه می تواند به شما در حفظ یهتر حقایق، ارقام یا اطلاعاتی که بدست آوردید کمک کند.

چرا برای بازدهی بهتر در کار نیاز به استراحت دارید؟

اگر کمی استراحت کنید سطح انرژی شما بهبود می یابد. تحقیقات در سال 2016 آنچه تصور می کنم بسیاری از ما به آن شک داریم را تایید کرد. با کمی استراحت سطح انرژی شما بهبود می یابد. هیچ قاتل بهره وری کانلا کشنده مانند بی حالی وجود ندارد. و من شخصا از رکود بعد از ظهر، به طرز وحشتناکی رنج می برم. اگر خسته باشید، تمرکز خود را نیز حفظ نخواهید کرد و کارهای زیادی را به درستی نمی توانید انجام دهید.

ساده است. این تحقیق نشان می دهد که استراحت در هنگام ناهار (یک استراحت واقعی نه 5 دقیقه مرور فیس بوک در میز کار با یک ساندویچ) باعث افزایش سطح انرژی می شود، بنابراین تمرکز شما تا بعداز ظهر بهتر می شود.

چرا برای بازدهی بهتر در کار نیاز به استراحت دارید؟

همچنین تصمیم گیری قسمت مهمی از کارهای روزمره ماست. گروهی از محققان دریافتند که عدم انجام استراحت منجر به خستگی و تصمیم گیری­های نادرست می شود.

چه نویسنده باشید، چه وکیل، یک بازاریاب یا چیز دیگری، احتمالا درجه ای از خلاقیت نقش شماست. از حل خلاقانه مسئله تا شعارنویسی، تخیل و خلاقیت شما می تواند نقش بسزایی در کیفیت کار شما داشته باشد. استراحت باعث می شود که میزان خلاقیت شما نیز افزایش یابد.

علاوه بر این ها استراحت میان کار، باعث سلامتی شما می شود. سلامت، بهره وری بیشتری دارد. بالاخره هیچ چیز کاملا شبیه بحران سلامتی نیست که بتواند بهره وری شما را از بین ببرد.

استراحت، نه تنها برای سلامتی روانی بلکه برای سلامت جسمی شما نیز ضروری است. این امر مخصوصا برای کارمندان اداری و آن دسته از افرادی که مقدار زیادی از روز را پشت میز و صفحه نمایش می نشینند، قابل توجه است. مشکلات کمر، مشکلات قلبی عروقی و افزایش وزن یا حتی چاقی فقط نوک کوه یخی است از نظر خسارتی که کارشناسان معتقدند نشستن طولانی مدت می تواند داشته باشد.

چرا برای بازدهی بهتر در کار نیاز به استراحت دارید؟

بنابراین، استراحت نه تنها برای سطح انرژی شما عالی است، بلکه برای سلامت جسمی شما نیز ضروری است. بایستید، حرکت کنید و راه بروید. اگر نمی توانید برای پیاده روی طولانی خارج شوید، کافی است 15 دقیقه در اطراف بلوک قدم بزنید. از بسیاری جهات مختلف برای شما خوب است.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

سود واریز شده به حساب سهامداران، ارتباطی به سود سهام عدالت ندارد | 2.6 هزار حمله وحشیانه برادر غیرتی به مزاحمان خواهرش با شمشیر | 1.7 هزار لیست قیمت گوشی های سامسونگ، امروز 23 اسفند | 0.9 هزار جدیدترین قیمت دلار در بازارهای مختلف | 1.3 هزار خبر جدید وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم های آمریکا علیه ایران | 2.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس