استاندار قزوین: مصوبات ستاد مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود


استاندار قزوین: مصوبات ستاد مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین تاکید کرد که به منظور کنترل بیماری کووید 19 تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونا با جدیت و قاطعیت اجرا شود.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در جلسه ستاد کرونا استان با اشاره به شیوع کرونا جهش یافته در نقاط مختلف استان افزود: عادی انگاری مردم می‌تواند باعث ورود این استان به پیک چهارم و گسترش ویروس کرونا و افزایش آمار بیماران بستری و مرگ و میر شود.
وی با بیان اینکه کوچک‌ترین غفلت در مدیریت کرونا، بزرگترین خطر را برای جامعه در بر خواهد داشت ،اظهار داشت : روند بستری و فوتی ها در استان قزوین افزایش یافته و اگر غفلت کنیم مدیریت بسیار سخت تر می شود.
جمالی پور با بیان اینکه تامین سلامت مردم، اولویت اصلی ستاد استانی کروناست، افزود : با هر فردی که سلامت عمومی را به خطر بیاندازد باید برخورد شود و تمامی مصوبات این ستاد باید به طور کامل اطلاع رسانی و اجرایی شود .
نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: هر تصمیمی که در ستاد کرونا استان اتخاذ می‌شود برای سلامت مردم بوده و تصمیمات جریانی یا شخصی نیست و این سخت گیری ها برای سلامت مردم است.
وی تصریح کرد: عادی سازی خطرات بزرگی را ایجاد می کند و اگر فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل ها را بدرستی انجام و جدی نگیریم سفر و غیره اتفاق نخواهد افتاد و جامعه ما درگیر بی انظباطی خواهد شد .
جمالی پور تاکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفته نیست در ادارات دستورالعمل ها رعایت نشود و کوچک ترین اشتباهات خطر های بزرگی را رقم می زند و
دستگاه هایی که کوتاهی کنند مدیرانشان باید باز خواست شوند .
وی با بیان اینکه تا زمانی که کرونا در جامعه وجود داشته باشد، ابتلا به این ویروس نیز وجود خواهد داشت، یاد آور شد : سال ۱۴۰۰ باید با بسیج ظرفیت ها بتوانیم تا اردیبهشت این ویروس را کنترل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس