تاکیداستاندار خوزستان بر استفاده از رویکرد فرهنگی در برخورد با چالش‌ها


تاکیداستاندار خوزستان بر استفاده از رویکرد فرهنگی در برخورد با چالش‌ها

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: برای برخورد با چالش‌های اجتماعی باید از رویکرد نرم افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه در موارد استثنایی و ضروری باشد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشستی با سردار محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در محل این فرماندهی بیان کرد: متاسفانه خوزستان در مسیر ترانزیتی مواد مخدر قرار داشته و یکی از اقدامات موثر برای اصلاح شرایط کنونی جلوگیری از انتقال محموله‌های مواد مخدر از مبدا دیگر استان‌ها و مرزها به استان است.

وی افزود: امنیت جامعه مرهون جانفشانی نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروی انتظامی در برخورد با شرارت‌ها، سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌هاست که وظیفه خود می‌دانیم از نیروهای جان برکف انتظامی خوزستان قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با جرایم و ناامنی قرار دارد ادامه داد: بر اساس آمار، بسیاری از موارد مربوط به جرایم و سرقت‌ها به موقع کشف و خنثی می‌شود و امید است با تلاش بیشتر حداقل فضای باقیمانده برای جولان سارقان نیز ناامن تر شود.

سلیمانی دشتکی افزود: ماموران انتظامی با فداکاری خود آسایش و امنیت شهروندان را فراهم می‌کنند و امید است عموم مردم، دستگاه‌ قضایی و سایر نهادها نیز بیش از پیش با پلیس برای انجام این ماموریت‌ها، همکاری و همراهی داشته باشند.

وی گفت:خوزستان دارای فرهنگ غنی از لحاظ حضور عشایر و طوایف است و می‌توان از ظرفیت شیوخ و بزرگان اقوام برای حل بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی استفاده کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد:نیروی انتظامی در کنار نیروهای امنیتی و مسلح در مبارزه با کرونا نیز نقش برجسته‌ای داشته و این امر را در کمک به بستن مرزهای استان و همچنین کنترل ورود و خروج به استان و محدودیت‌های کرونایی برای اصناف، نشان داده است.

وی گفت: بر اساس گزارش ارایه شده آمار تصادفات در جاده‌های خوزستان کاهش قابل توجهی داشته که این کار با تلاش نیروی انتظامی صورت گرفته که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت