مشکل قطع برق بردسکن و شهرآباد در خراسان رضوی رفع شد


مشکل قطع برق بردسکن و شهرآباد در خراسان رضوی رفع شد

مشهد- ایرنا- معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری بردسکن گفت: وزش باد شدید با سرعت 112 کیلومتر در ساعت باعث قطع برق شهرهای بردسکن و شهرآباد شده بود که این مشکل با تلاش کارکنان اداره برق این شهرستان رفع شد.

سید مهدی عصمتی شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های رگباری باعث جاری شدن سیلاب در اراضی کشاورزی و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر بردسکن شد که نیروهای جمعیت هلال ‌احمر به ساکنان منزل مسکونی تخریب ‌شده در منطقه ثامن شهر بردسکن امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در آستانه فصل بهار سرما و کاهش دما برای بخش کشاورزی شهرستان خسارت بار است اما تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی سرما و بارشها از سوی دستگاه‌های متولی گزارش نشده است.

معاون فرماندار بردسکن گفت: برآورد خسارت احتمالی وارده در دستور کار قرار دارد که میزان آن ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص افت دمای هوا و سرمازدگی افزود: تمهیدات لازم اندیشیده شده و از کشاورزان خواسته شده برای جلوگیری از خسارت نسبت به کاربرد روشهای جلوگیری از سرمازدگی باغات اقدام نمایند.

۱۲ هزار و ۱۳۲ بهره‌بردار کشاورزی و دامی در بردسکن فعالیت دارند.

شهرستان بردسکن بیش از ۴۰ هزار هکتار عرصه باغی و زراعی دارد. مرکز این شهرستان ۷۶ هزار نفری در ۲۷۳ کیلومتری مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه