تکمیل پروژه آبرسانی به 4شهر کهگیلویه در اولویت کاری حوزه عمرانی


تکمیل پروژه آبرسانی به 4شهر کهگیلویه در اولویت کاری حوزه عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه تاکید کرد.

"کیامرث حاجی زاده" در نشست بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه، افزود: با بهره برداری از این پروژه آب شرب ۲۴۰ هزار نفر در مناطق این ۴ شهر و ۳۰۰ روستای تابعه تامین می شود.
وی با تاکید بر اینکه این پروژه برای ما بسیار مهم است، تصریح کرد: انتظار می رود قرارگاه خاتم به فراخور نامش که بزرگ است برای تسریع در اجرای این پروژه کمک کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تامین آب آشامیدنی اولویت نخست این استان است، اظهار کرد: اصلاح جاده ها و توسعه راه ها در اولویت بعدی استان قرار دارد.
حاجی زاده سومین موضوع را ساماندهی ورودی های شهرهای استان عنوان کرد.
وی تاکید کرد: آب منطقه ای پیگیر اجرای خط لوله (استقرار لوله ها) و ایستگاه پمپاژ باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت فیزیکی پروژه را ۳۰ درصد برشمرد و بیان کرد: ۷۰ درصد از این ۳۰ درصد مربوط به استقرار ماشین آلات است و می طلبد قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به پاسخگویی شرکت زیر مجموعه در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده و با استان همکاری بیشتری داشته باشد.
حاجی زاده با بیان اینکه این طرح در محدوده ای از استان قرار دارد که با تنش آبی درگیر است، تصریح کرد: ما از حق مردم نمی گذریم ولی در صورت اجرای تعهدات حق تیم اجرایی و پیمانکار طرح پرداخت خواهد شد.
وی خواستار مشخص شدن زمان تحویل لوله ها شد و اظهار کرد: در صورت عمل کردن پیمانکار به تعهدات ما بلافاصله اعتبار مورد نیاز را تخصیص می دهیم‌.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در حد توان تعامل و همکاری لازم را با پیمانکار پروژه خواهیم داشت.
به گزارش ایسنا، حاجی زاده با بیان اینکه انتظار می رود آب منطقه ای نظارت بیشتری بر روند اجرای این طرح داشته باشد، بیان کرد: قراردادی که باید ۳۶ ماهه به اتمام می رسید اکنون و علی رغم گذشت ۴۶ ماه تنها شاهد پیشرفت ۳۰ درصدی آن هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به سرانجام رسیدن این پروژه در اولویت کاری ما قرار دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در