علی ضیا و نجمه جودکی؛‌ مجریان ویژه برنامه‌های تحویل سال 1400


علی ضیا و نجمه جودکی؛‌ مجریان ویژه برنامه‌های تحویل سال 1400

تهران- ایرنا- علی ضیا از 28 اسفند ویژه برنامه تحویل سال 1400 شبکه یک را با آیتم‌های گوناگون و حضور چهره‌های محبوب اجرا می‌کند. شبکه دو نیز با «صبح فروردین» با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی به استقبال بهار می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، فرمول ۱۴۰۰ یکی از آیتم‌های نوستالژیک ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ است که در آن خوانندگانی چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ‌های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند.

فرمول کمدی که یکی از آیتم‌های محبوب سری جدید «فرمول یک» به حساب می‌آید، در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌ها فضای شادی را برای مخاطبان رقم می‌زند.

این ویژه برنامه در سه قسمت شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال با اجرای علی ضیا پخش می شود.

«صبح فرردین» ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو شد

برنامه تحویلِ سال نوِ شبکه دو به نام صبح فروردین با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ روز شنبه ۳۰ اسفند سال ۱۴۰۰ به استقبال بهار خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر با بخش‌های متنوع نوروزی روانه آنتن خواهد شد. همچنین مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت.
از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آئین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و نوروز در کشورهای دیگر به ویژه تاجیکستان وافغانستان خواهد بود.
این برنامه به کارگردانی مسعود مرعشی و نگار حسینی در روز ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !