کاراته ‌وان استانبول؛ بهمنیار و آسیابری به مدال برنز رسیدند


کاراته ‌وان استانبول؛ بهمنیار و آسیابری به مدال برنز رسیدند

تهران- ایرنا- «سارا بهمنیار» و «علی‌اصغر آسیابری» به مدال برنز لیگ جهانی (کاراته ‌وان) استانبول دست یافتند.

به گزارش ایرنا، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۱ که از روز جمعه با حضور ۵۸۴ کاراته‌کا از ۷۲ کشور در استانبول ترکیه آغاز شده، عصر امروز یکشنبه به پایان می‌رسد.

تیم ملی کاراته ایران در ۲ بخش کاتا و کومیته زنان و مردان در این رویداد شرکت کرده است.

در پیکارهای نوبت صبح امروز، دیدارهای رده‌بندی برگزار شد که «سارا بهمنیار» در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم زنان، مقابل «کاترینا کریوا» از اوکراین با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و برنز گرفت.

بهنمیار دور اول استراحت داشت و سپس حریفانی از روسیه و ترکیه را شکست داد. نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل «سراب اوزچلیک» نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان جهان از ترکیه با حساب ۵ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

سپس «علی‌اصغر آسیابری» در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مردان برابر «ارمان التیمور» از ترکیه سه بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز لیگ جهانی شد.

وی کار خود را با برتری مقابل کاراته‌کاهای روسیه، گرجستان و آمریکا آغاز کرد و سپس مقابل «لوئیجی بوسا» نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا از ایتالیا شکست خورد. آسیابری در جدول شانس‌ مجدد حریفی از مقدونیه را ۵ بر یک شکست داد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

همچنین «فاطمه صادقی» در کاتای انفرادی زنان مقابل «تریانا انوفریو» از ایتالیا و «شیما آل‌سعدی» در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم زنان برابر «اینگریدا سوچانکوا» از اسلواکی مغلوب شده و از رسیدن به مدال برنز بازماندند.

تا ساعاتی دیگر، «رزیتا علیپور»، «ذبیح‌الله‌پورشیب» و «سجاد گنج‌زاده» در فینال مسابقات و برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان