صعود رفسنجانی‌ها به یک چهارم لیگ بسکتبال/ حریف شاگردان شاهین‌طبع مشخص شد


صعود رفسنجانی‌ها به یک چهارم لیگ بسکتبال/ حریف شاگردان شاهین‌طبع مشخص شد

تیم بسکتبال مس رفسنجان با صعود به مرحله یک چهام نهایی لیگ برتر، باید به مصاف تیم شهرداری گرگان برود.

به گزارش ایسنا، امروز (یک‌شنبه) ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم مس رفسنجان با کسب دومین پیروزی در تقابل مسی‌های لیگ راهی دور بعد شد.

در این دیدار تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان برای دومین بار مقابل هم به میدان رفتند که در کوارتر نخست رفسنجانی‌ها ۲۳-۱۴ به برتری دست یافتند. کوارتر دوم را اما در حالی شاگردان کسایی‌پور در تیم مس کرمان ۲۳-۲۱ پیروز شدند که در مجموع ۴۴ - ۳۷ نیمه نخست را واگذار کردند.

با شروع نیمه دوم دو تیم پایا پای با هم پیش رفتند تا کوارتر سوم با تساوی ۱۸-۱۸ به پایان برسد،‌ اما باز هم این شاگردان هاشمی بودند که با درخشش نفرات چون شهریان و خالقی‌فرد برتری نسبی خود را به حریف دیکته کردند تا ضمن پیروزی ۲۷-۲۱ در کوارتر پایانی، در مجموع ۸۹ - ۷۲ برنده بازی شوند.

در انتهای دبی مسی‌های لیگ برتر بسکتبال، محمد شهریان پوینت گارد تیم مس رفسنجان با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۸ را از خود بر جای گذاشته و بهترین بازیکن زمین شد.

در تیم مس کرمان هم مهدی جعفری با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ پاس گل،‌ امتیاز آورترین بازیکن زمین بود و با تاثیرگذاری ۲۷، بهترین بازیکن تیم کرمانی شد.

رفسنجانی‌ها که با کسب دومین پیروزی مقابل حریف هم نام خود راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر شده‌اند، در دور بعد باید به مصاف تیم شهرداری گرگان بروند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس