شهرداری آستارا 1-شاهین شهرداری‌بوشهر 3/ لیگ یک/ قهرمان نیم فصل نقره داغ شد


شهرداری آستارا 1-شاهین شهرداری‌بوشهر 3/ لیگ یک/ قهرمان نیم فصل نقره داغ شد

قهرمان نیم فصل اول لیگ دسته یک در اولین بازی دور برگشت مقابل میهمان خود شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری آستارا با کسب 4 برد در 5 بازی پایانی خود در نیم فصل اول، صعودی چشمگیر در جدول رده بندی داشت و بالاتر از تمامی مدعیان به عنوان قهرمانی دور رفت دست یافت. این تیم با وجود قهرمانی با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کرد و همین موضوع نارضایتی و خداحافظی پایان رافت را هم به دنبال داشت.

نیم فصل دوم رقابت های دسته یک بدون وقفه و یک هفته بعد از پایان دور رفت، از امروز آغاز شد که در مهمترین بازی شهرداری آستارا میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود. این دیدار در پایان نتیجه عجیبی به پایان داشت و قهرمان نیم فصل اول با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم هشتم جدول شد.

نیمه اول تقابل دو تیم گلی در پی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. رضا صدری در دقیقه 65 و علیرضا ابراهیمی در دقیقه 73 با گلزنی برای شهرداری بوشهر، میهمان را دو بر صفر پیش انداختند. دو دقیقه بعد از گل دوم بوشهری ها، امین حقده گل اول را برای شهرداری آستارا به ثمر رساند تا میزبان امیدوار به جبران شود اما رضا دهقان در دقیقه 87 گل سوم را برای شهرداری بوشهر زد تا بوشهری ها پس از قطع همکاری با کمالوند به یک برد بزرگ دست یابند.

با رقم خوردن این نتیجه و تساوی بادران و استقلال خوزستان، شهرداری آستارا موقتا در صدر جدول باقی ماند اما در صورت پیروزی مس کرمان در بازی این هفته اش، صدرنشین لیگ دسته یک تغییر خواهد کرد. شاهین شهرداری بوشهر هم با کسب این برد 27 امتیازی شده و تا رده ششم صعود کرد تا بار دیگر به جمع مدعیان نزدیک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری