569 تست سریع کرونا در شهرستان دیلم انجام شد


569 تست سریع کرونا در شهرستان دیلم انجام شد

گناوه - ایرنا - معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم استان بوشهر گفت: از 24 آذر تاکنون 569 تست سریع کرونا از سوی تیم‌های رهگیری در قالب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان انجام که نتیجه 72 تست مثبت بوده است.

به گزارش ایرنا، انتقام عزیززاده روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با اعلام نتیجه مثبت آزمایش فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ از سوی آزمایشگاه، تیم‌های رهگیری مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت در تماس تلفنی به منزل فرد مورد نظر اعزام می‌شوند و از همه اطرافیان در تماس با بیمار اعم از داخل و خارج از خانواده تست سریع به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از گسترش و انتشار بیماری انتظار می‌رود فردی که تست کرونای آن مثبت شده است با تیم‌های رهگیری همکاری لازم داشته باشد و با معرفی افرادی که در تماس نزدیک با او بوده‌اند در جهت شناسایی و بیماریابی به تیم‌های رهگیری کمک کنند.

عزیززاده یادآورشد: افرادی که تست کرونا آنها مثبت شده است باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند و سایر افراد که نتیجه تست آنها منفی شده در صورت داشتن علائم مشکوک برای بررسی بیشتر به مرکز ویژه بیماری کووید ۱۹ امام رضا (ع) شهرستان مراجعه کنند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان دیلم اضافه کرد: اهالی این شهرستان برای کمک به پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری و یاری‌ رساندن به تیم‌های رهگیری، از برگزاری و حضور در هر نوع مراسم‌ تجمعی نظیر تشییع اموات ، عروسی و جشن‌ها پرهیز کنند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد