جایزه رسانه ای پینووس در سنندج رونمایی شد


جایزه رسانه ای پینووس در سنندج رونمایی شد

پوستر جایزه رسانه ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین از کردستان : دبیرخانه جایزه رسانه ای پینووس، در نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سنندج که با حضور مدیران کل و معاونین میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی، فنی و حرفه ای، رییس اتاق سنندج و جمعی از مدیران و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، از پوستر جایزه رسانه ای پینووس رونمایی شد.
دکتر سید مختار هاشمی رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر در این باره گفت: در این رقابت رسانه ای، خبرنگاران، روزنامه نگاران، پژوهشگران و نویسندگان می توانند با محوریت موضوع اعلام شده دبیرخانه آثار خود را ارسال نمایند.
وی افزود: جایزه قلم به صورت ماهانه و در یک رقابت آزاد و حرفه ای به انتخاب هیئت داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها اهدا می شود.
دکتر هاشمی گفت: در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب، آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری خواهند شد.
وی با اشاره به هدفگذاری جایزه پینووس برای کمک به توسعه کردستان، بیان کرد: اولین جایزه این رقابت به آثاری با محوریت نوروز در کردستان تعلق می گیرد که از تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ لغایت ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری، نشریات محلی، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند.
رییس شورای سیاستگذاری جایزه رسانه ای پینووس گفت: علاقه مندان برای شرکت می توانند تا تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ آثار خود را به ایمیل جشنواره و یا شماره مجازی اعلام شده ارسال نمایند.

جایزه رسانه ای پینووس در سنندج رونمایی شد

جایزه رسانه ای پینووس در سنندج رونمایی شد

48

کد خبر 1495625

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»