ببینید | تصویری که فلورنس پیو از ترسناک‌ترین لحظه بازیگری اش منتشر کرد | روایتی از فیلم میدسومار، وحشت و حمایت خواهرانه


ببینید | تصویری که فلورنس پیو از ترسناک‌ترین لحظه بازیگری اش منتشر کرد | روایتی از فیلم میدسومار، وحشت و حمایت خواهرانه

«فلورنس پیو» با ارسال تصویری از فیلم «میدسومار» یا «نیمه تابستان» (Midsommar) و عکسی از پشت‌ صحنه آن، از ترسناک‌ترین لحظه بازیگری خود گفته است. کسانی که میدسومار را دیده‌اند، احتمالا درباره سنگینی این صحنه از فیلم با پیو هم‌عقیده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت سی‌نما، «فلورنس پیو» در شبکه‌های اجتماعی یادی کرده از به‌یادماندنی‌ترین لحظات فیلم «میدسومار» (Midsommar) «آری استر» و می‌نویسد: «در این فیلم و در این صحنه، یک رابطه‌ خواهرانه‌ واقعی را کشف کردم.» بازیگر نامزد اسکار از لحظه‌ای می‌گوید که شخصیتش در فیلم دچار فروپاشی روانی می‌شود و یکی از رعب‌آورترین صحنه‌های خودش را خلق می‌کند.

پیو با پست کردن تصویری از پشت صحنه‌ فیلم در صفحه اینستاگرامش می‌نویسد: «به یاد می‌آورم که اولین برداشت این صحنه بسیار طولانی شد، بسیار طولانی‌تر از آنچه که در فیلم نشان داده شد و شما دیدید. وقتی که آری (کارگردان) گفت کات، دستان یکدیگر را سخت فشردیم و گریه کردیم. شیون و زاری می‌کردیم. به یاد می‌آورم که دست برداشتن از این کار واقعا سخت بود.»

ببینید | تصویری که فلورنس پیو از ترسناک‌ترین لحظه بازیگری اش منتشر کرد | روایتی از فیلم میدسومار، وحشت و حمایت خواهرانهگریه و شیون دنی و زنان روستایی در فیلم میدسومار
حراج لباس ملکه می، گردنبند آنکات جمز و پری دریایی برای کرونا مقدمه اسکورسیزی بر کتابی که از ژانر وحشت تجلیل می‌کند

شخصیت دنی با بازی پیو در این صحنه متوجه می‌شود که کریستین با بازی «جک رینور» به او خیانت کرده است. دنی به کلبه‌ محل اقامتش بازگردانده می‌شود و به همراه زنان جوان دیگر روستای دورافتاده شیون سر می‌دهد.

ببینید | تصویری که فلورنس پیو از ترسناک‌ترین لحظه بازیگری اش منتشر کرد | روایتی از فیلم میدسومار، وحشت و حمایت خواهرانهتصویری از پشت صحنه فیلم که پیو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

پیو می‌نویسد: «حقیقتا، این زنان باعث شدند خلق این صحنه ممکن شود. وحشتناک بود. خواندن فیلمنامه و علم به اینکه باید در چنین صحنه‌ای بازی کنیم به اندازه‌ دیدنش وحشتناک بود. این دختران را خیلی دوست دارم. میانه‌ای با گریه کردن ندارم، بنابراین تجربه‌ این صحنه با آن‌ها در کمال امنیت و عشق و احترام بود. ساختنش ممکن شد چون آن‌ها را داشتم.» پیو در ادامه می‌نویسد: «پیش از شروع بازی در این صحنه به یکدیگر نگاهی انداختیم و می‌دانستیم که دشوار خواهد بود. و عذاب‌آور. و عجیب. و غیرطبیعی. می‌دانستیم خوشایند نخواهد بود.»

پیو توضیح می‌دهد که چرا پس از گذشت مدتی دراز از این صحنه گفته است: «این لحظه را مستند کردم چون می‌دانستم که احتمالاً این زنان را دیگر نخواهم دید. حتی نگران‌کننده‌تر اینکه شاید دیگر چنین کاری انجام ندهم… ممکن بود این زنان را در محل فیلمبرداری فیلم دیگری ببینم، اما علی‌رغم تمایل من، این اتفاق به ندرت روی می‌دهد. با این حال می‌دانستم که هرگز چنین عیان و چنین ناهنجار و چنین خسته مانند آن روز نخواهم بود. پس از دو ساعت شیون و ناله و ماتم بلند شدیم. یکدیگر را در آغوش گرفتیم. به هم نگاه کردیم. دلواپسانه لبخند زدیم و کمی بیشتر گریه کردیم. بعد به خانه رفتیم.»

پیو در پایان می‌گوید: «صحنه‌هایی که احساس شما را جریحه‌دار می‌کنند، یا باعث می‌شوند به خود بلرزید یا از صفحه‌ نمایش روی‌گردان شوید، صحنه‌هایی‌اند که طراحی شده‌اند شما را برای ده ثانیه هم که شده بیشتر به انسانیت نزدیک کنند. اما برای ما، ساعت‌ها به طول انجامید. ساعت‌هایی زیبا، سخت و غرورآفرین.»

پیو به زودی در فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) دیده خواهد شد. او اخیرا بازی در فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) «الیویا وایلد» را به پایان رسانده است.

کد خبر 590587

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر