100 هزار واحد مسکن محرومان در کشور احداث می شود


100 هزار واحد مسکن محرومان در کشور احداث می شود

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 100 هزار واحد محرومین در سراسر کشور احداث می شود که سهم استان ایلام از این تعداد 2 هزار واحد است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح ۲۰۹ واحد از مسکن محرومان استان ایلام اظهار داشت: این بنیاد در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب از زمان تاسیس تاکنون ماموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومین، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی را با موفقیت به انجام رسانده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و رانش زمین در چندین روستا و شهر کشور، بازسازی خانه‌ها و روستاها را برعهده گرفته و تکلیف خود را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: بازسازی خانه‌ها و روستاهای آسیب دیده از بلایای طبیعی با مساعدت دولتها و باقی نهادها انجام گرفته که تشریک مساعی لازم را در این زمینه داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد تاکید کرد: هویت حساب ۱۰۰ امام راحل این است که خیران در هر نقطه از کشور که زمینی در اختیار دارند، وقف ساخت مسکن برای محرومین کرده یا کمکهای نقدی خود را برای این منظور به این حساب واریز کنند.

وی اضافه کرد: منابع حساب ۱۰۰ امام (ره) صرف ساخت خانه ویژه محرومین و بازسازی مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به زلزله اخیر استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: در این حادثه هزار و ۲۶۲ واحد مسکونی تخریب و ۲هزار و ۹۰۰ واحد نیازمند تعمیرات اساسی شدند.

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: تلاش می شود تا پایان فرودین ماه سال آینده تعمیرات واحدهای آسیب دیده پایان یافته و تا آخر تیرماه نیز واحدهای احداثی تحویل آسیب دیدگان داده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403