آخرین جزئیات ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری


آخرین جزئیات ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون 237 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد 208 نفر سابقه حضور در شوراهای شهر را نداشتند.

جعفر مردانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۲۳۷ داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهارمحال و بختیاری شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۲۵ نفر آقا و ۱۲ نفر نیز از بانوان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از دواطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان ۱۷ داوطلب دارای مدرک دیپلم، ۳۸ نفر فوق‌دیپلم، ۱۴۱ نفر لیسانس، ۳۶ نفر فوق‌لیسانس، چهار نفر دکترا و هفت نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

وی با بیان اینکه از موارد ثبت‌نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ۲۰۸ نفر سابقه حضور در شوراهای شهر چهارمحال و بختیاری را نداشتند، گفت: از تعداد ۲۳۷ ثبت‌نامی ۱۷ داوطلب دارای شغل فرهنگی، یک نفر پزشک، ۱۹ نفر بازنشسته، ۶۴ نفر کارمند، پنج نفر استاد دانشگاه، ۹۹ نفر شغل آزاد، ۱۵ نفر نظامی، یک نفر وکیل، چهار نفر روحانی، چهار نفر بیکار و ۲۱ نفر دارای سایر شغل‌ها هستند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام دواطلبان جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ اسفندماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است و داوطلبان تا تا ۲۶ اسفند فرصت دارند ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

برای سهولت در ثبت‌نام انتخابات شوراهای شهر دواطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، اپلیکشن نسخه ویندوز و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است، نرم‌افزارهای ذکر شده از طریق پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir قابل دانلود است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم