29 مدال رنگارنگ حاصل تلاش خوزستانی‌ها در مسابقات کاراته جهان


29 مدال رنگارنگ حاصل تلاش خوزستانی‌ها در مسابقات کاراته جهان

کاراته‌کاهای خوزستانی در رقابت‌های آنلاین جهانی به 29 مدال دست پیدا کردند.

مسابقات آنلاین کاراته ۲۰۲۱ جهان، کاپ IFAO به میزبانی کشور گرجستان و با حضور بیش از ۲۰۰۰ ورزشکار در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که تیمی از خوزستان با هدایت رویا ممبینی نماینده سبک شوتوکان ریوبوکای بانوان استان توانست در هر دو بخش پسران و دختران به ۲۹ مدال برسد.

به گزارش ایسنا، در رده سنی خردسالان این رقابت‌ها، معصومه زکوی به مقام اولی دست پیدا کرد، محمد رومزی، نیایش منجزی، ملیکا حلاج پور، فاطیما باوری، نگین محمود پوریان و ترنم عسکری نایب قهرمان شدند و امیر حسین لویمی، آناهید بهمنش، النا نظری‌نژاد گیاشی، هستی کهنسال و راحیل طورفیان عنوان سوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان نیز هنیا رفیعی مقام دوم را کسب کرد و لنا قربانی، نرگس خدابخشی شلمزاری، شیده صالحی، مینا خالدی و آیلین آلبوغبیش عناوین سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان هم کوثر لویمی دوم شد و ساینا معرف نیا در رده سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی جوانان، نیکا نیک‌اندیش عنوان دومی را به دست آورد، حنان مروانی، تارا شهنی امیر خان و اسما دغاغله مقام سومی را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان، زینب لویمی دوم شد و زینب حاجی زاده، رویا ممبینی و گلناز امیدی در رده سوم جای گرفتند. در رده سنی پیشکسوتان نیز هدی سیلاوی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط