مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌ یادگار در قزوین تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌ یادگار در قزوین تمدید شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار متقاضیان به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار تا پایان فروردین ماه سال 1400 تمدید شد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین اسماعیلی روز دوشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این جشنواره به صورت سالانه برگزار خواهد شد و به بهترین فیلم های مستند در سه بخش میراث فرهنگی کشور، میراث معنوی و میراث فرهنگی قزوین جایزه راژیا تعلق می‌گیرد.
اسماعیلی ادامه داد: جشنواره فیلم یادگار توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی قزوین و با همکاری سازمان سینمایی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی، سازمان صدا و سیما، شبکه مستند سیما، صدا و سیمای مرکز قزوین، انجمن موزه های ایران، استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان قزوین برگزار می‌شود.
این مسوول گفت:مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنج فروردین ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده بود که با توجه به درخواست تعدادی از متقاضیان و تعطیلات نوروز تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: کلیه سینماگران و مستندسازان می‌توانند بدون محدودیت خاصی در این رویداد شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی افزود:متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یا سایت جشنواره به نشانی yadegarfilmfestival.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه به شماره تلفن ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ و ۳۳۶۹۱۴۰۴ تماس بگیرند.
اسماعیلی با بیان اینکه آثار ارسالی باید محصولِ سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ باشد، تاکید کرد: داوری آثار توسط چهره‌های سینمایی و مستندسازان برجسته انجام می شود و جشنواره از ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در قزوین برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان