هوای آذربایجان‌غربی در آستانه بهار گرم‌تر می‌شود


هوای آذربایجان‌غربی در آستانه بهار گرم‌تر می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش یابی و پیش بینی روزهای آخر هفته جاری دمای هوای استان به میزان چهار تا 6 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان همراه با وزش باد با سرعت بالای ۷۰ کیلومتر خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه امواج ضعیفی وارد استان می شود که موجب بارش های پراکنده خواهد شد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته افزایش سه درجه ای دما در استان رخ داده است و از روز سه شنبه با افزایش دما پیش بینی می‌شود دمای مرکز استان به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهرستان ارومیه بین صفر و مثبت ۱۰ درجه سانتی گراد در نوسان بوده و شهرستان چالدران نیز با دمای منفی چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در هفته گذشته شاهد بارشهایی مطلوب به شکل برف و باران بوده که کل استان را پوشش داد و بیشترین میزان آن در پلدشت با ۴۳ میلیمتر بارش بود.

بارشهای اسفند ماه در این استان به علت کشاورزی بودن شغل اغلب شهروندان به عنوان ذخایر آبی برای تابستان محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد