متخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند


متخلفان چهارشنبه پایان سال تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: آن دسته از متخلفان و هنجارشکنان مراسم سنتی چهارشنبه پایان سال که بخواهند به بهانه شادی در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده و مزاحم دیگران شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت می‌مانند.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نبوده و همواره نیز تلاش کرده شرایط ایمنی را برای شادی آنها و خصوصا جوانان فراهم کند، اما در این میان متاسفانه افرادی هستند که به بهانه شادی و برپایی مراسمات سنتی باعث هرج و مرج و بی نظمی شده و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند.

آمویی تصریح کرد: روی صحبت و اخطار پلیس با این افراد است که تصور می کنند به بهانه شادی می توانند با اقدامات هنجارشکنانه مزاحمت ایجاد کرده و برای دیگران مشکل ساز شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس قاطعانه با این افراد برخورد کرده و علاوه بر دستگیری و بازداشت آنها، خودروهایشان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف و در پارکینگ نگه خواهد داشت.

وی در عین حال به شهروندان توصیه کرد؛ امسال هم مانند سال گذشته و به علت تداوم شیوع کرونا و جهش این بیماری از حضور در اجتماعات خودداری و به صورت مختصر و محدود آیین سنتی چهارشنبه پایان سال را برپا کنند.

آمویی ادامه داد: خوب است شهروندان مراسم چهارشنبه پایانی سال را به صورت کوچه محور برگزار کرده و والدین نیز بر رفتار کودکان و نوجوانان خود نظارت لازم را داشته باشند تا شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نباشیم.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به درگیر بودن نیروهای درمانی و امدادی در بحث مقابله با کرونا، گفت: شایسته است با عمل به توصیه های ارائه شده برای لحظه ای شادی زودگذر جان خود را به خطر نیاندازیم و زحمات کادر درمان را هم مضاعف نکنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا