موسسه آموزشی کاشف تحت نظارت فنی و حرفه ای گیلان گواهی دانش بنیان گرفت


موسسه آموزشی کاشف تحت نظارت فنی و حرفه ای گیلان گواهی دانش بنیان گرفت

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: موسسه کارآفرینان شایسته فاخر کاشف تحت نظارت فنی و حرفه ای استان گواهی دانش بنیان را دریافت کرد.

محمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موسسه کارآفرینان شایسته فاخر، گواهی تاییدیه دانش بنیان را از کارگروه ارزیابی شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

وی خاطر نشان کرد: موسسه آموزشی کاشف به عنوان اکوسیستم کارآفرینی و مرکز نوآوری و شتابدهی، دارای مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای الکترونیکی و نوع ب در مجتمع آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان رشت مستقر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان بیان داشت: این موسسه در سال ۱۳۹۹ با دپارتمان آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همکاری نزدیکی داشته و تیم های استارتاپی با هدف استفاده از خدمات شتابدهنده کاشف به این موسسه معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: مسابقه استعدادیابی مهارتی و کارآفرینی کاشف نیز با همکاری موسسه کارآفرینان شایسته فاخر، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، مرکز آموزش بازرگانی، پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی، صندوق کارآفرینی امید و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با شرکت ۱۶ تیم برگزیده در حال برگزاری است.

۲۰ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد با همکاری بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان گیلان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...