تور اروپایی رئیس رژیم صهیونیستی به هدف بررسی پرونده هسته ای ایران و لغو تحقیقات دیوان کیفری بین المللی


تور اروپایی رئیس رژیم صهیونیستی به هدف بررسی پرونده هسته ای ایران و لغو تحقیقات دیوان کیفری بین المللی

شفقنا- روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی، فردا(سه شنبه) ، به همراه آویو کوخاوی، رئیس ارتش اسرائیل، سرزمین های اشغالی را به قصد سفر به چند کشور اروپایی ترک می کند. این سفر به منظور تلاش در جهت لغو تحقیقاتی است که فاتو بنسودا، دادستان دیوان بین المللی کیفری، تصمیم بر گشودن پرونده آن دارد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به […]

تور اروپایی رئیس رژیم صهیونیستی به هدف بررسی پرونده هسته ای ایران و لغو تحقیقات دیوان کیفری بین المللیتور اروپایی رئیس رژیم صهیونیستی به هدف بررسی پرونده هسته ای ایران و لغو تحقیقات دیوان کیفری بین المللی

شفقنا- روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی، فردا(سه شنبه) ، به همراه آویو کوخاوی، رئیس ارتش اسرائیل، سرزمین های اشغالی را به قصد سفر به چند کشور اروپایی ترک می کند. این سفر به منظور تلاش در جهت لغو تحقیقاتی است که فاتو بنسودا، دادستان دیوان بین المللی کیفری، تصمیم بر گشودن پرونده آن دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از معا نیوز، روزنامه اسرائیلی معاریف گزارش داد که ریولین و کوخاوی در سفر سه روزه خود به آلمان، اتریش و فرانسه خواهند رفت تا با روسای جمهور این کشورها که عضو دادگاه بین المللی کیفری هستند، دیدار کنند.

محور گفتگو در این دیدارها، پرونده هسته ای ایران و آنچه این روزنامه آن را «خطر» مرتبط با دادگاه بین المللی کیفری نامید، خواهد بود.

بر اساس گزارش این روزنامه، مهمترین دیدار در فرانسه خواهد بود. بر خلاف آلمان که موضع مخالف خود را علیه دادگاه بین المللی کیفری جهت رسیدگی به اتهام جنایات جنگی اسرائیل ابراز داشته است، فرانسه در این باره سکوت اختیار کرده است.

خبر را در معا نیوز ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان