کارگاه «آشنایی با طراحی مدل های کسب و کار و اصول کارآفرینی» در اردبیل برگزار شد


کارگاه «آشنایی با طراحی مدل های کسب و کار و اصول کارآفرینی» در اردبیل برگزار شد

به همت جهاددانشگاهی استان اردبیل و در راستای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه یک روزه آشنایی با طراحی مدل‌های کسب  و کار و اصول کارآفرینی و مدیریت کسب و کار برگزار شد.

دبیر مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل در حاشیه برگزاری این کارگاه‌ها گفت: دانشگاه علمی و کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان، دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان و مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان اردبیل در برگزاری کارگاه های مذکور مشارکت داشتند.

سلیم پناهی، جامعه هدف این کارگاه‌ها را دانشجویان خلاق، کارآفرینان و صاحبان ایده که برای تبدیل ایده‌ خود به کسب و کار واقعی نیاز به هدایت و راهنمایی داشتند تا راه روشن تجاری‌سازی را طی نمایند، عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در کارگاه "آشنایی با طراحی مدل‌های کسب و کار، شاهرخ شهابی، یکی از مدرسان کسب و کار مراکز آموزش عالی استان اردبیل به تبیین چیستی مدل کسب و کار، طراحی و توصیف الگوی رفتاری کسب و کارها، مولفه‌های مهم مدل کسب و کار، خلاقیت و نوآوری، معرفی کارآفرینان موفق محلی، ملی و بین‌المللی و.... پرداخت.

پناهی تصریح کرد: در کارگاه «اصول کارآفرینی و مدیریت کسب و کار» نیز بر لزوم تشکیل گروه‌های محتوی‌ساز، گرافیک و تیم بازار برای پیشبرد اهداف کلان اقتصادی استان در راستای راهبری جریان کارآفرینی دانشجویان جوان و توجه ویژه مدیران استانی تأکید شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس