حبس 20 روزه در انتظار خاطیان چهارشنبه سوری


حبس 20 روزه در انتظار خاطیان چهارشنبه سوری

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد از دستگیری و حبس مزاحمان چهارشنبه‌سوری تا نیمه فروردین و توقیف وسایل نقیله آن‌ها خبر داد و خواستار مراودات بیشتر والدین و فرزندان در این ایام شد.

سرهنگ «محمدرضا مزیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که امنیت و آسایش مردم برای پلیس اهمیت دارد، اظهار کرد: با تمام افرادی که با خودرو و موتور امنیت شهروندان را در این ایام مخدوش کنند، برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با هر مزاحمتی که مصداق برهم زدن نظم جامعه باشد، برخورد و فرد مزاحم را تا نیمه فروردین در بازداشت و وسیله نقلیه وی را نیز تا آن زمان در توقیف نگه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به ضرورت جلوگیری از برگزاری تجمعات مربوط به چهارشنبه سوری خصوصا در شرایط کرونایی، تصریح کرد: افراد سودجو به ویژه در این ایام با مقاصد مالی و بدون در نظر داشتن سلامت مردم، بمب‌های دست‌ساز و جرقه‌هایی غیرایمن را تولید و عرضه می‌کنند لذا از مردم و والدین می‌خواهیم که مراوادات خود با فرزندان را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: بهترین اقدام از سوی والدین وقت‌گذرانی با فرزندان دور از اجتماع است به طوری که اوقات فراغت را به نحو درستی پر کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد با بیان این که نباید کودکان و نوجوانان فریب تبلیغات فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی را بخورند، گفت: والدین باید در عین رفاقت با فرزندان، نظارت دقیقی نیز داشته باشند از طرفی با فروشندگان و تبلغگران مواد محترقه در فضای مجازی نیز مانند فضای حقیقی برخورد می‎شود.

وی از مردم خواستار اطلاع‌رسانی هر نوع خرید و فروش مواد محترقه به پلیس شد و گفت: لازم است با جلوگیری از بروز حوادث ناشی از چهارشنبه سوری، از بار کادر درمان جلوگیری شود.

سرهنگ مزیدی به همراهی خوب یزدی‌ها در رعایت توصیه‌های پلیس اشاره و تصریح کرد: سال گذشته در شرایط کرونا، شاهد همراهی بسیار مطلوب مردم بودیم و آمار آسیب‌ها در این زمینه نیز بسیار محدود بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...