برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در پاکستان


برگزاری کارگاه  آموزشی سبک زندگی اسلامی در پاکستان

این ششمین گارگاه سبک زندگی اسلامی بود که توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار می شود.

برگزاری کارگاه  آموزشی سبک زندگی اسلامی در پاکستانبه گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ کارگاه تربیتی و آموزشی «سبک زندگی اسلامی مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی با تاکید براندیشه های مقام معظم رهبری» در شهر کراچی پاکستان برگزار شد.
این کارگاه که به همت خانه فرهنگ ایران در کراچی مرکز ایالت سند پاکستان و با مشارکت حوزه علمیه بانوان جامعه الزهرا(س) این شهر برگزار شد که بیش ۷۰ تن از بانوان تحصیل کرده فعال و شخصیت های فرهنگی و علمی سرشناس پاکستانی در آن شرکت کردند.
در این کارگاه آموزشی و تربیتی سه موضوع اصلی درسی و یک نشست پرسش و پاسخ با موضوعات «اولویت های مادی و معنوی خانواده در سبک زندگی اسلامی با تاکید بر اندیشه های مقام معظم رهبری»، «اهمیت و تاثیر برنامه ریزی در سبک زندگی اسلامی بر اساس اصول اخلاقی و نیازهای فرهنگی و اجتماعی» و «موضوع آموزش و تربیت خانواده درچارچوب اندیشه های مقام معظم رهبری و انطباق آن با آموزه های قرآن کریم، احادیث، سیره معصومین (ع)» برگزار شد.
بررسی راهکارهای رفع عوامل آسیب‌زا برای ترویج سبک زندگی اسلامی درحوزه ی فکر و اندیشه ، اصلاح و رشد فردی ، روابط درون خانواده همچنین بررسی راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و اخلاقی از دیگر محورهای این کارگاه تربیتی آموزشی بود.
این ششمین گارگاه سبک زندگی اسلامی بود که توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته