کریستین اریکسن: با گلزنی برابر میلان، نگاه مردم به من تغییر کرد


کریستین اریکسن: با گلزنی برابر میلان، نگاه مردم به من تغییر کرد

کریستین اریکسن معتقد است که هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد.

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر در مصاحبه ای با یک شبکه دانمارکی در مورد وضعیتش در اینتر صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کریستین اریکسن در این مصاحبه در مورد این که علی رغم شایعات جدایی اش، هرگز به جدایی از اینتر فکر نکرده است، گفت:

سخت ترین و طاقت فرساترین سال بود اما اول از همه، اکنون حس می کنم در حال یک ریکاوری خیلی خوب هستم. در ماه دسامبر فکرهای زیادی در سرم بود اما نمی خواستم به نوعی فرار کنم. من واقعاً می خواستم که برای جایگاهم بجنگم، کاری که همیشه باید آن را انجام می دادم. مطمئن بودم که اگر فرصتی نصیب من شود، احتمالاً سعی می کنم تا از آن بهره ببرم و حس می کنم این کار را کردم.

بازیکن اینتر بودن همیشه خوب بوده است اما بدیهی است که بهترین لحظات، وقت هایی هستند که می توانی کمی بیشتر بازی کنی. من واقعاً تمرکز خوبی داشتم و سپس، همه چیز با گلزنی ام برابر میلان شروع شد و مردم مرا با دیدی متفاوت نگاه می کردند. پس از آن من واقعاً بازی به بازی بهتر شدم. خوشحالم که چنین اتفاقی افتاد. من هنوز حس می کنم که چیزهای زیادی برای اثبات دارم. این حس را دارم که هنوز چیزهای زیادی در درون من وجود دارد.

همچنین بخوانید:

کریستین استلینی: اریکسن و سانچز بازی اینتر را تغییر دادند؛ برای کمک به کونته هر کاری می کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک