آخرین روز کاری دو چهره ارتباطات در موسسه همشهری؛ نمکدوست و خوش چهره بازنشسته شدند


آخرین روز کاری دو چهره ارتباطات در موسسه همشهری؛ نمکدوست و خوش چهره بازنشسته شدند

شفقنا رسانه_ حسن نمک دوست تهرانی  و جلال خوش‌چهره از روزنامه نگاران مطرح کشور،  امروز از روزنامه همشهری بازنشسته شدند. به گزارش شفقنا رسانه، جلال خوش چهره با گذاشتن پستی در اینستاگرام، از پایان کار خود در همشهری خبر داد و نوشت: «بازنشستگی: همه می گویند شروع فصل تازه ای است از زندگی؛ روزنامه نگاری بازنشستگی ندارد، آغاز دیگری از […]

آخرین روز کاری دو چهره ارتباطات در موسسه همشهری؛ نمکدوست و خوش چهره بازنشسته شدندآخرین روز کاری دو چهره ارتباطات در موسسه همشهری؛ نمکدوست و خوش چهره بازنشسته شدند

شفقنا رسانه_ حسن نمک دوست تهرانی و جلال خوش‌چهره از روزنامه نگاران مطرح کشور، امروز از روزنامه همشهری بازنشسته شدند.

به گزارش شفقنا رسانه، جلال خوش چهره با گذاشتن پستی در اینستاگرام، از پایان کار خود در همشهری خبر داد و نوشت: «بازنشستگی: همه می گویند شروع فصل تازه ای است از زندگی؛ روزنامه نگاری بازنشستگی ندارد، آغاز دیگری از کار در این حرفه با تجربه ای چند دهه است. نمی دانم شاید که چنین باشد.من در پایان قرن و در آستانه شروع قرن تازه، بازنشسته شدم. رفیقان و مدیران محترم همشهری برای بدرقه ام در پایان چند دهه کار در رسانه کنارم حضور یافتند. از یکایک ایشان سپاسگزارم»

امین خرمی روزنامه نگار هم با تایید این خبر، به سخنان دکتر نمکدوست در آخرین روز کاری اش اشاره کرد و نوشت :«دکتر نمک‌دوست، استاد همیشه خندان ما، امروز از همشهری رفت؛ جای ایشان اما در قلب همه ماست. او در آخرین روز کاری‌اش در روزنامه همشهری، همچنان از امید گفت و بار دیگر یادآوری کرد که روزنامه‌نگار باید چشم و گوش و زبان مردمش باشد.»

سعید باربدی خبرنگار هم با اشاره به مهم ترین صحبت های دکتر نمکدوست درباره روزنامه نگاران نوشت:«۱.روزنامه‌نگار اجازه ناامیدشدن ندارد.۲.روزنامه‌نگار همواره راه‌حل‌گراست.۳.روزنامه‌نگار،صدا،چشم و گوش کسانی است که بر چشم، گوش و دهان‌شان میخ کوبیده‌اند.
– دکتر حسن نمک‌دوست در مراسم بدرقه خود از صفات روزنامه‌نگار گفتند.
ایشان همیشه یکی از ارکان همشهری هستند.»

فرشاد عباسی عکاس خبری با اشاره به مراسم بدرقه دکتر نمکدوست در موسسه همشهری نوشت:«چه حس خوبی بود وقتی دکترنمکدوست
در مراسم بزرگداشتی که بچه‌ها در روزنامه همشهری برایشان گرفته بودند یادی از من کرد.افتخار همکاری با ایشان را داشتم و به‌همین خاطر به خودم میبالم.آقای دکتر سایه‌تون همیشه مستدام»

دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی مدیر مرکز آموزش موسسه همشهری در سال ۱۳۳۹در تهران متولد شده است. نمکدوست فعالیت حرفه ای روزنامه نگاری را در سال ۱۳۵۶ در تحریریه روزنامه اطلاعات و کیهان تا اردیبهشت ۱۳۵۸ و پس از آن در نشریات تخصصی و عمومی دیگر در سطوح مختلف تحریری (خبرنگار ساده، دبیر سرویس، معاون سردبیر، ویراستار، مشاور تحریریه و سردبیر)، نگارش صدها مقاله، گزارش، مصاحبه و . . . داشت. از مهم ترین آثار ترجمه شده این استاد ارتباطات می توان به کتاب «تاریخ اجتماعی رسانه‌ها؛ از گوتنبرگ تا اینترنت» اشاره کرد. دکتر نمکدوست همچنین وب‌سایت مرکز آموزش موسسه‌ی همشهری با نام «مدرسه همشهری» را ایجاد کرد.

جلال خوش چهره در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری با گرایش سیاسی از دانشکده صداوسیماست و دارای سوابق کاری متعددی از قبیل عضو سیاسی و بین المللی و سردبیر ضمیمه اطلاعات در روزنامه اطلاعات، عضو شورای سردبیری مجله پیام اسلام فرانسوی زبان، سردبیر روزنامه الوفاق (ایران)، سردبیر خبرگزاری قدس، سردبیر سرویس سیاسی و بین‌المللی روزنامه اعتماد بوده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز