هشدار هواشناسی+ بارندگی در اکثر مناطق کشور تا آخر هفته


هشدار هواشناسی+ بارندگی در اکثر مناطق کشور تا آخر هفته

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران، برف رعدوبرق و وزش باد در اکثر مناطق کشور نسبت به طغیان رودخانه‌ها و وقوع بهمن طی امروز تا پنجشنبه هشدار داد.

هشدار هواشناسی+ بارندگی در اکثر مناطق کشور تا آخر هفته

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شهرهای تهران، کرج، اراک و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های البرز مرکزی بارش‌های پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

فردا چهارشنبه 27 اسفند در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و هرمزگان بارش‌ پراکنده و در دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه آخر سال در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و برخی مناطق شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده که در دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور این بارش‌ها همراه با رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

روز جمعه در نیمه شرقی و نوار شمالی بارش پیش بینی می‌شود و از امروز تا روز پنجشنبه روند افزایش تدریجی دما در اکثر مناطق کشور روی می‌دهد.

با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما و امکان ذوب برف به ویژه طی امروز تا آخر هفته احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و وقوع بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه البرز و زاگرس مرکزی وجود دارد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید