بیانیه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله به پایگاه البلد


بیانیه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله به پایگاه البلد

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق بیانیه رسمی را درباره حمله موشکی دوشنبه شب به پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین صادر کرد.


مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق بیانیه رسمی را درباره حمله موشکی دوشنبه شب به پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه شفق‌نیوز، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه رسمی درباره حمله موشکی دوشنبه شب به پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین اعلام کرد: دو موشک به خارج از پایگاه هوایی البلد اصابت کردند که خسارت چندانی به دنبال نداشت. این موشک‌ها از منطقه سعدیه الشط در دیالی شلیک شده بودند.

دوشنبه یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که دو موشک به پایگاه هوایی البلد و سه موشک دیگر به روستای نزدیک استان صلاح الدین شلیک شد، اما تلفاتی نداشت.

این منبع افزود: دو موشک کاتیوشا به بخش شمال غربی پایگاه هوایی البلد در صلاح الدین اصابت کردند و هیچ گونه تلفات جانی یا مادی نداشت. سه موشک دیگر نیز به روستای همان حوالی اصابت کردند، اما این حملات نیز تلفات نداشت.

به گفته این منبع موشک‌ها به واسطه یک سکوی پرتاب موشک سیار در منطقه الجیزانی در شهرستان الخالص استان دیالی شلیک شدند.
شبکه المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود از شنیده شدن صدای انفجار در محوطه پایگاه هوایی البلد در جنوب استان صلاح الدین خبر داد.

شبکه الجزیره نیز به نقل از یک منبع نظامی در عراق اعلام کرد شمار موشک‌های شلیک شده هفت عدد بوده که دو مورد آن‌ها به پایگاه هوایی البلد در استان صلاح الدین اصابت و ۵ عدد از آن نیز به اطراف آن برخورد کرده اند.

همچنین شبکه سومریه نیوز به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد محوطه پایگاه البلد در استان صلاح الدین با موشک‌های کاتیوشا هدف گرفته شده و این حمله خسارت جانی و یا مالی در بر نداشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران