تشکیل تیم های لیگ یک کشوری فوتبال در فردیس


تشکیل تیم های لیگ یک کشوری فوتبال در فردیس

کرج - ایرنا - رییس هیات فوتبال فردیس اعلام کرد تشکیل تیم های لیگ یک کشوری فوتبال و فوتسال نصر برای آقایان و بانوان از برنامه های هیات فوتبال این شهرستان است.

مجید رمضانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس کمیته پایه و مدارس فوتبال برای تحقق این امر در شهرستان فردیس تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت ورزش بانوان در اولویت برنامه هیات فوتبال است، اظهار داشت: تشکیل تیم لیگ یک کشوری فوتسال بانوان (نصر) ، کمیته بانوان و برگزاری مسابقات لیگ بانوان برای اولین بار در سطح استان البرز از مهمترین برنامه ها برشمرد.

رییس هیات فوتبال فردیس با تاکید براینکه برای فوتبال این شهرستان باید طرحی نو در پیش گرفت، گفت: گسترش و تعمیم ورزش فوتبال با رویکرد استعداد یابی، آموزش و ارتقای سطح مهارت و برگزاری مسابقات براساس اصول و مبانی پیش بینی شده و اخلاق مدار از جمله ماموریت های هیات فوتبال این شهرستان است.

رییس هیات فوتبال فردیس تاکید کرد: روند توسعه ورزش قهرمانی باید مبتنی بر اصول علمی باشد و هوشمند سازی و مکانیزه کردن کلیه فرایندهای هیات فوتبال، همسویی فعالیتها و اقدامات با راهبردهای کلان هیات فوتبال، تشکیل کمیته بازرسی و ارزشیابی، بازدید مستمر از مدارس فوتبال و گزارش گیری مستمر سه ماهه از کمیته های فوتبال از دیگر کارهای ضروری به شمار می رود.

رمضانی، برتری هیات فوتبال فردیس در سطح کشور و استان البرز با اتکا به توانایی های ۲۰ هزار فوتبالیست اخلاق مدار، حرفه ای و شناسنامه دار را از جمله اهداف چشم انداز فوتبال این شهرستان دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...