خبرنگار سیستان و بلوچستان رتبه دوم جشنواره ملی ابوذر را کسب کرد


خبرنگار سیستان و بلوچستان رتبه دوم جشنواره ملی ابوذر را کسب کرد

زاهدان- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه سیستان وبلوچستان گفت: صادق شهرکی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما استان موفق به کسب رتبه دوم در جشنواره ملی ابوذر شد.

یوسف علی بیگی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی ابوذر اظهارداشت: در این مراسم که معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، رییس بسیج رسانه کشور و جمعی از فعالان رسانه حضور داشتند برگزیدگان کشوری این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

وی افزود: با نظر هیات داوران صادق‌شهرکی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان با یادداشتی با عنوان «از محفل تقوا تا قافله ایثار» موفق به کسب مقام دوم در بخش یادداشت و مقاله شد.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه آثار نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای شرکت در ششمین جشنواره ملی ابوذر ارسال شده بود افزود: یادداشت از محفل تقوا تا قافله ایثار به رشادت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ آرامش مرزهای استان پرداخته بود.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که سال گذشته هم صادق شهرکی با یادداشت «لبخند تولید» در بخش اقتصاد مقاومتی و رونق تولید شایسته تقدیر شد.

علی بیگ تصریح کرد: ششمین جشنواره سراسری رسانه‌ای ابوذر با هدف شناسایی نخبگان رسانه‌ای، توانمندسازی خبرنگاران، ارتقا دانش و سواد رسانه‌ای، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایرنا مراسم اختتامیه جشنواره ملی ابوذر ظهر امروز به صورت ویدیو کنفرانس و در فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان هم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)