فیروزی: بازی با پرسپولیس جو را به سود نفت برگرداند/ در آبادان همه در اختیار ریکانی هستند


فیروزی: بازی با پرسپولیس جو را به سود نفت برگرداند/ در آبادان همه در اختیار ریکانی هستند

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ بازی با پرسپولیس جو را به سود نفت بازگرداند و مقابل پدیده دنبال پیروزی...

علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه بازی با پدیده در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌ تیم ما به دلیل بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام داد مقداری به شرایط آرمانی اش بازگشت. پس از این مسابقه بار دیگر جو به سود نفت بازگشت و همه از تیم حمایت کنند.

وی افزود: بازی با پرسپولیس برای ما خیلی تاثیرگذار بود و بازهم بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می توانند با تلاش به وضعیت خوب نیم فصل اول بازگردند. پس از آن دیدار با داماش پارسه در جام حذفی بازی تدارکاتی خوبی برای ما بود تا هم بازیکنان‌مان محک بخورند و هم بازیکنان جدیدی مثل امید خالدی و رحیم زهیوی که به تازگی به نفت آمده اند با تیم هماهنگ تر شوند. البته خالدی مقابل پرسپولیس هم ثابت بازی کرد اما زهیوی برابر داماش فرصت بیشتری به دست آورد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: قبل از مسابقه با پارسه هم تمام هدف و تمرکز ما روی پدیده بود. در واقع بازی جام حذفی حکم یک دیدار دوستانه برای افزایش شناخت و آنالیز کادرفنی از میزان آمادگی بچه‌ها را داشت. البته جام حذفی جام شگفتی‌ها است و این تیم هم برای ما قابل احترام است و امکان دارد تیمی دسته سومی مثل پارسه هم در آن مدعی شود. بچه‌ها بازی خوبی در این مسابقه به نمایش داشتند وبه همین دلیل اکنون برای دیدار با پدیده آماده‌تر هستیم.

فیروزی ادامه داد: پس از چند بازی ناکامی و نتیجه نگرفتن در آبادان هدف‌مان این است که مقابل پدیده با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم زیرا می‌خواهیم بار دیگر به شرایط خوب هفته‌های ابتدایی و میانی نیم فصل بازگردیم. ان شالله بازیکنان بتوانند با تمرکز کامل برنامه‌هایی که کادرفنی در نظر دارند و در تمرینات روی آنها کار شده پیاده کنند و وظایف خود را به خوبی انجام بدهند تا در روز مسابقه ضمن ارائه عملکردی خوب از لحاظ فنی و اخلاقی، نتیجه لازم را هم کسب کنیم.

وی درباره نفرات غایب تیم نفت آبادان برای این مسابقه گفت: بازیکن محروم نداریم و تا روز گذشته هم هیچ یک از نفرات تیم ما مصدوم نشده بودند. ان شالله در این دو روز باقی مانده هم مشکلی برای از نفرات‌مان پیش نیاید و تمام بازیکنان را مقابل پدیده در اختیار داشته باشیم.

سرپرست تیم نفت آبادان درباره وضعیت مالی این باشگاه توضیح داد: وضعیت ما همچنان مثل سابق است اما مسئولان باشگاه همچنان در تلاش هستند آن 12/5 میلیارد تومانی که وعده داده شده بود دریافت کنند. البته باید قبل از عید به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. طبق صحبتی هم که با عیسی‌زاده داشتم به این مبلغ اشاره کرد که در تلاش هستند آن را هر چه سریع تر به باشگاه تزریق کنند.

فیروزی درباره مطرح شدن احتمال جدایی بازیکنانی مثل طالب ریکانی گفت: تا روز گذشته ریکانی و مسئولان باشگاه اشاره‌ای به این موضوع نکردند. امروز هم با عیسی‌زاده صحبت کردم اما باز هم صحبتی درباره احتمال انتقال طالب ریکانی یا هر بازیکن دیگری مطرح نشد. کل مردم آبادان، بازیکنان و مربیان صنعت نفت احترام خاصی برای ریکانی قائل هستند و این موضوع وی را از سایرین جدا کرده و سبب می شود قابلیت هایش را در زمین به بهترین شکل نشان بدهد.

وی ادامه داد: در کنار آن ریکانی در تیم ما به چنین بازیکنی تبدیل شده و شاید در جایی دیگری نتواند به این شکل قابلیت‌هایش را نشان بدهد. اینجا همه در اختیار طالب هستند و هیچ باشگاهی دوست ندارد بازیکنی کلیدی مثل وی را از دست بدهد.

سرپرست تیم نفت آبادان درباره احتمال جذب بازیکنی جدید یا جدایی برخی نفرات این تیم در فرصت باقی مانده تا اتمام نقل و انتقالات عنوان کرد: علی عبدالله زاده هم با کسب رضایت‌نامه از تیم ما جدا شد. مسئولان باشگاه برای جذب بازیکن جدید در تلاش هستند اما با توجه به مشکلات مالی، باید تنها به بازیکنان مدنظر قول داد و اکنون هم کسی قول را قبول نمی‌کند و در زمان ورود به باشگاهی جدید دنبال دریافت بخشی از قراردادش است.

فیروزی خاطرنشان کرد: بازیکنانی مثل زهیوی و خالدی به دلیل علاقه‌شان به نفت آمدند و اکنون هم نفراتی که در اولویت کادرفنی ما بودند به تیم دیگری رفته و از تیم‌های خود جدا نشدند. برخی بازیکنان تیم ما را دوست دارند و اگر قرارداد هم ببندند، صد در صد پول به آنها پرداخت می شود. این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. تیم ما به ویژه در خط میانی نیاز به جذب بازیکن دارد و امیدواریم در این دو روز بتوانیم بازیکن دیگری به خدمت بگیریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!