رزمندگان استان همدان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس عملکرد خوبی داشته‌اند


رزمندگان استان همدان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس عملکرد خوبی داشته‌اند

همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: رزمندگان این استان علاوه بر نقش آفرینی در هشت سال دفاع مقدس در انتقال مفاهیم دفاع مقدس نیز به خوبی عمل کرده اند.

به گزارش ایرنا،"مهرداد نادری فر" روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مردم این استان در جنگ تحمیلی و پیش از آن در غائله کردستان خوش درخشیدند و زحمات ایثارگران این استان در دفاع مقدس و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب در بیشتر سخنرانی های مرتبط به جبهه و جنگ به رزمندگان این استان اشاره داشتند و وقتی می فرمایند به آن رزمنده همدانی (شهید چیت سازیان) «کسی که می خواهد از سیم خاردارهای دشمن عبور کند که از سیم خاردارهای نفس خود عبور کند» جمله ارزشمندی است.

وی اضافه کرد: همچنین رهبری انقلاب در چهار سال قبل بر ۲۸ کتاب دفاع مقدس تقریظ نوشتند که از این تعداد چهار کتاب متعلق به رزمندگان استان همدان بود.

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز اظهار داشت: با حمایت‌های مجلس شورای اسلامی بودجه ۱۴۰۰ این بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲ برابر افزایش یافته است که این اقدام سبب خدمت رسانی بهتر به این قشر خواهد شد.

"مجید عابدی طامه" افزود: استاندار همدان هم در زمینه تامین زمین برای ایثارگران و فراهم کردن فرصت شغلی برای آنان همراهی و همکاری لازم را داشتند.

وی ادامه داد: باید فعالان در این مجموعه انضباط مالی و الزامات قانونی را رعایت کنند تا کارها را مناسب و شایسته انجام دهیم.

رزمندگان استان همدان در انتقال مفاهیم دفاع مقدس عملکرد خوبی داشته‌اند

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز اظهار داشت: در زمینه درمان، اشتغال و مسکن خانواده های شهدا پیگیری های خوبی شروع شد و خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران در بخش درمان برای خانواده ایثارگران ملموس است.

"مجید صفدریان" یادآور شد: در زمینه مسکن و اشتغال انعقاد تفاهم نامه هایی دنبال شد و در این راستا تفاهم نامه هایی با مسئولان مربوطه و استانداران منعقد شد که اولین آن مربوط به استانداری همدان است.

در این آیین از خدمات احمد عباسیه بزرگی قدردانی و مجید صفدریان به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه