شام آخر هوندا S660 با مدل سفارشی Module X Version Z


شام آخر هوندا S660 با مدل سفارشی Module X Version Z

هوندا با معرفی نسخه سفارشی از رودستر S660 Module X Version Z خداحافظی آبرومندانه‌ای با این خودرو خواهد داشت. این خودروی جدید بر پایه نسخه عادی S660 Modulo X شکل گرفته و دارای رنگ بدنه جدیدی با نام خاکستری سونیک می‌باشد. خریداران همچنین می‌توانند رنگ دیگر سفید صدفی را نیز سفارش دهند. خودروی موردبحث دارای … The post شام آخر هوندا S660 با مدل...

هوندا با معرفی نسخه سفارشی از رودستر S660 Module X Version Z خداحافظی آبرومندانه‌ای با این خودرو خواهد داشت.

شام آخر هوندا S660 با مدل سفارشی Module X Version Z

این خودروی جدید بر پایه نسخه عادی S660 Modulo X شکل گرفته و دارای رنگ بدنه جدیدی با نام خاکستری سونیک می‌باشد. خریداران همچنین می‌توانند رنگ دیگر سفید صدفی را نیز سفارش دهند. خودروی موردبحث دارای نشان‌های تیره بدنه، رینگ‌های آلیاژی مشکی، اسپویلر عقب مشکی و سقف پارچه‌ای قرمز است.

از نظر قوای محرکه تغییری رخ نداده و بنابراین پیشرانه ۳ سیلندر ۶۵۸ سی‌سی توربوی هوندا همچنان قدرت ۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۴ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ های عقب می‌فرستد. دیگر نسخه‌های S660 با گیربکس CVT عرضه می‌شوند اما Modulo X Version Z با چنین گیربکسی در دسترس نیست.

خودروی موردبحث با قیمت معادل حدود ۲۹ هزار دلار در اختیار خریداران ژاپنی قرار خواهد گرفت.

شام آخر هوندا S660 با مدل سفارشی Module X Version Z

هوندا S660 بامزه در آوریل ۲۰۱۵ عرضه شد و از آن زمان تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رفته اما متأسفانه در مارس ۲۰۲۲ دیگر خبری از S660 نخواهد بود.

هوندا دلیل خاتمه تولید این خودرو را اعلام نکرده اما برخی رسانه‌ها می‌گویند دلیل آن تغییرات قوانین در ژاپن از جمله نصب اجباری ترمز اضطراری خودکار می‌باشد، سیستمی که در S660 وجود ندارد. ژاپن همچنین قوانین مربوط به خودروهای موسوم به kei را سخت گیرانه تر اعمال می‌کند تا خودروسازان به استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده روی بیاورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک