جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار


غمگین ترین جملات ویژه آخرین قرار ملاقات و دیدار عاشقانه از عشق و متن های جدید و خدانگهدار را در این بخش تاپ ناز قرار داده ایم. جمله کوتاه و متن غم انگیز آخرین دیدار با عشق و خداحافظی ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار منو از خاطره کم کن تا ابد … نوشته جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ منتشر شد.

غمگین ترین جملات ویژه آخرین قرار ملاقات و دیدار عاشقانه از عشق و متن های جدید و خدانگهدار را در این بخش تاپ ناز قرار داده ایم.

جمله کوتاه و متن غم انگیز آخرین دیدار با عشق و خداحافظی

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن تا ابد خدا نگهدار

—-

ماندن
اشتباهِ من بود.
باید وقتِ آخرین خداحافظی
من اول شلیک می کردم!

همیشه خوب خداحافظی کن !

—-

برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر

برو با یک من دیگر بمان ما شو خداحافظ

—-

جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار

خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ !
که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ !
سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوانهایم
شبیه موج سرد ساحل دریا خداحافظ

—-

حالا که رفتنی شده ای !
باشد قبول لااقل این نکته را بدان
آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم در سینه می تپید دلم بود
نا مهربان خداحافظ

—-

تمام این درد و رنج دوری از تو روزی ارزشمند خواهد شد که تو به رویاهایت برسی و لبخند را به لب هر دو نفرمان بیاوری. خدانگهدار.

—-

قرار نبود سرنوشت این‌طور رقم بخورد، هرگز فکر نمی‌کردم که چنین روزی را ببینم. نمی‌توانم دور شدنت را نگاه کنم. هر قدمی که از من دور می‌شوی، زندگی‌ام یک قدم به سرگردانی نزدیک‌تر می‌شود. مراقب خودت باش.

—-

تنها چیزی که اندکی از درد خداحافظی کم می‌کند، امید به این است که این دوری ما را قوی‌تر کند.

—-

انتظار پیام‌های شیرین صبحگاهی و پیام‌های شب بخیر شبانه تنها نوری است که در دل این روزهای تاریک بدون تو بودن به زندگی‌ام می‌تابد و دوری‌ات را برایم قابل تحمل می‌کند.

—-

مطلب پیشنهادی: عکس پروفایل جدایی و کات کردن از عشق و از دوست + متن جدایی

جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار

دوست دارم که رویاهایت را دنبال کنی. دوست دارم که بالاتر پرواز کنی. می‌خواهم که از تمام ماجراجویی‌هایی که زندگی برایت به ارمغان می‌آورد، لذت ببری. اما بعد از این که رویاهایت، پرواز کردنت و تلاش کردنت برای رسیدن به موفقیت تمام شد، فراموش نکن که کسی اینجا در نقطه‌ای که همه چیز از آنجا شروع شد، منتظرت است. خدانگهدار.

—-

هیچ وقت نمی‌خواستم که قلبت رو بشکنم. تصمیمی که برای جدا شدن از تو گرفتم، به خودم هم صدمه میزنه. اما انتظار ندارم که تو حرفام رو درک کنی، تو همیشه نسبت به رابطه‌مون بی‌توجه بودی.

—-

تو اونقدر برام خاصی که شکی نیست، نبودنت قلبم رو خواهد شکست. وقتی کنارم نیستی، چطور میتونم دووم بیارم؟ خدانگهدار عشق من.

—-

حتی فکر رفتن تو مضطربم می‌کنه، نمیدونم چطور میتونم بدون تو دووم بیارم. دلم برات تنگ میشه، عشق من. خدانگهدارت.

—-

رابطه‌ی ما برای تو مثل به روزرسانی استاتوس فیسبوک بود که میتونستی هر روز به راحتی تغییرش بدی. متاسفم اما نمیتونم اجازه بدم که با من اینطور رفتار کنی. خداحافظ برای همیشه.

—-

دوری تو مثل یه خنجر در قلبم فرو میره. اما نگران نباش، این قلب زخمی باز هم برای تو خواهد تپید. خداحافظ.

—-

اون چیزی که واقعاً آزارم میده، این نیست که باعث شدی احساس یه بازنده رو داشته باشم، یاد اون لحظاتی که باعث شدی احساس خاص بودن بکنم، عذابم میده.

—-

جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار

میدونم که به زودی پیشم برمیگردی، اما اون روز به نظرم به اندازه‌ی قیامت دوره. حتی نمیتونی تصورش رو بکنی که چقدر دلم برات تنگ میشه، بدون تو تمام دنیام در هاله‌ای از غم و اندوه فرو میره. خداحافظ.

—-

زمان خداحافظی فرارسیده، هرچند حتی فکر دوری از تو من رو به گریه میندازه. هیچ وقت فکر نمیکردم که روزی برسه که این حرف رو بزنم، اما این بوسه آخرین بوسه‌مونه.

—-

منتظر روزی میمونم که صداتو بشنوم که اسم من رو صدا میکنی تا برگردم و ببینم که دم در وایسادی. تا اون موقع امیدوارم که صدای ناله‌های قلب خسته‌مو بشنوی و من رو ببینی که در رویای تو فرورفتم و ناامیدانه از پنجره‌ی اتاقم به بیرون نگاه میکنم تا شاید تو رو ببینم. از صمیم قلب دلم برات تنگ میشه. خداحافظ.

—-

جملات غمگین آخرین قرار ملاقات عاشقانه و متن های خدانگهدار

همون طور که هر کدوممون راه خودمون رو برای رسیدن به رویاهامون ادامه میدیم، امیدوارم به تمام رویاهایی که منم بخشی از اونا هستم، برسی.

—-

قراره هزاران کیلومتر از هم دور بشیم، اما تنها چیزی که میخوام از من یادت بمونه، اینه که من فقط دوست دخترت نیستم، من دختری هستم که تنها رویاش تویی، رویایی که به حقیقت پیوسته. مواظب خودت باش.مطمئن باش که گریه خواهم کرد، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناله‌هایم را بشنوی. غمگین خواهم بود، اما هرگز نخواهم گذاشت که ناراحتی‌ام را احساس کنی. بدون تو شاد نخواهم بود، اما هرگز شادی تو را خراب نخواهم کرد. بدرود.

مطلب پیشنهادی: جمله های جدایی و گریه آور + متن های بسیار غمگین و گریه آور و ناراحت کننده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت