برنامه های روز جانباز البرز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد


برنامه های روز جانباز البرز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد

کرج - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه معرفی جانبازان و بیان رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان یکی از نیاز اساسی کشور برای حفظ ارزش های انقلاب است، گفت: برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد.

سلیمان رستمیان روز سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع)، گرامیداشت جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت و مجاهدت های جانبازان دارد.

وی اظهار داشت: جانبازان به عنوان اسوه های ایثار، مقاومت و مجاهدت الگویی خوب برای جوانان کشور هستند.
وی بیان داشت: جانبازان باگذشت سال‌ها رنج‌ها و جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی نه‌تنها لحظه‌ای از اهداف خود باز نایستاده بلکه امروز هم به همان روحیه مجاهدت و ازخودگذشتگی حامی کشور و انقلاب اسلامی هستند.

رستمیان وجود جانبازان برای انقلاب را بسیار قیمتی و ارزشمند دانست و گفت: جوانان کشور باید با الگو گیری از شهدای زنده به نظام و انقلاب خدمت کرده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برنامه های بزرگداشت روز جانباز در استان البرز اشاره کرد و گفت: بزرگداشت روز جانباز یعنی پاسداشت ارزش های انقلاب و امروز جامعه به خصوص نسل جوان باید با مجاهدت هایی که جانبازان با اخلاص برای انقلاب کرده اند، آشنا شوند.
وی معرفی جانبازان و بیان رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان را یکی از نیازهای اساسی کشور برای حفظ ارزش های انقلاب دانست و افزود: امسال به توجه به همه گیری ویروس کرونا و منع برنامه های تجمعی برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار و سعی بر این است تا بتوانیم مجاهدت های جانبازان و اخلاق این بزرگ مردان را بیش از پیش در جامعه ترویج کنیم.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، حضور جانبازن در صدا و سیما و بازگو کردن خاطرات خود از دوران دفاع مقدس، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی، دیدار مسوولین با جانبازان در راستای طرح سپاس و علمداران حماسه و تبلیغات محیطی گسترده از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز جانباز به همت خادمین شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه های اجرایی در استان به اجرا درخواهد آمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تاکید کرد: عمارهای انقلاب یعنی جانبازان مانده‌اند تا پرچم امام و اهداف انقلاب را برافراشته نگاه‌ دارند و به ما درس ایثار و مقاومت بدهند، وجود جانبازان امروز پشتوانه محکمی برای انقلاب خواهد بود.

استان البرز بیش از ۱۶ هزار جانباز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟