تقدیر مدیرعامل انجمن اهدای عضو از رئیس آکادمی ملی المپیک


تقدیر مدیرعامل انجمن اهدای عضو از رئیس آکادمی ملی المپیک

مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از رئیس آکادمی ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کتایون نجفی‌زاده مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از تلاش‌های رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک جهت کمک به نهادینه‌ سازی فرهنگ اهدای عضو در جامعه با ارسال پیامی تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

"بدینوسیله ضمن قدردانی از همدلی بی‌دریغ شما با انجمن اهدای عضو ایرانیان و حضور سبزتان در پویش مردمی یک نهال یک زندگی، این مهربانی و بذل توجه به فرهنگ مقدس اهدای عضو را ارج نهاده و از همراهی صمیمانه جنابعالی در این فرهنگ‌سازی و پویش انسان ‌دوستانه برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام انسان‌های جانبخش، کمال امتنان و سپاس را داریم.

دعای خیر بیماران رهایی یافته از رنج بیماری و خانواده‌های ایثارگر اهدا‌کننده عضو، بدرقه راهتان."

آکادمی ملی المپیک در راستای رسیدن به یکی از اهداف مهم خود یعنی برگزاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های حمایتی به منظور توسعه اجتماعی از طریق ورزش است، از سال‌ها پیش حمایت خود از انجمن اهدای عضو را از طرق مختلف نظیر میزبانی در برگزاری چند دوره جشن نفس و حضور در دیگر برنامه‌های حمایتی این انجمن نشان داده است.

در همین راستا، در تاریخ 18 اسفندماه و همزمان با برگزاری آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک، این مجموعه میزبان دکتر امید قبادی نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان (به عنوان سخنران) و نمایندگانی از انجمن اهدای عضو جهت ثبت نام آنلاین و صدور کارت اهدای عضو برای شرکت‌کنندگان در مراسم مذکور بود.

لازم به ذکر است از سوی انجمن اهدای عضو ایرانیان از سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک به جهت مدیریت و تلاش شبانه روزی در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مذکور به صورت جداگانه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...