ناکامی سه‌باره والیبال ارومیه در فینال لیگ برتر والیبال / جام قهرمانی به سیرجان رفت


ناکامی سه‌باره والیبال ارومیه در فینال لیگ برتر والیبال / جام قهرمانی به سیرجان رفت

تیم شهرداری ارومیه با شکست برابر فولاد سیرجان ایرانیان، برای سومین

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با برد ۳ بر یک برابر شهرداری ارومیه جام قهرمانی لیگ برتر والیبال را از آن خود کرد تا ناکامی ارومیه‌ای‌ها برای قهرمانی سه‌باره شود.

در این بازی نماینده سیرجان در ست‌های اول، دوم و چهارم ۲۵ بر ۲۳، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز و تنها در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ به شهرداری ارومیه باخت.

در این بازی، نماینده ارومیه که این فرصت را داشت تا بعد از دو بار ناکامی به مقام قهرمانی برسد، علی‌رغم عملکرد قابل قبول تا امتیاز بیستم، در امتیازات پایانی روز خوبی نداشت و با اشتباهات مکرر از دستیابی به قهرمانی باز بماند.

به این ترتیب تیم فولاد سیرجان بعد از ۳ مسابقه با دو برد ۳ بر صفر و ۳ بر یک و یک باخت ۳ بر ۲ عنوان قهرمانی را کسب کند.

قهرمانی نماینده سیرجان در لیگ برتر والیبال، چند ساعت بعد از قهرمانی دیگر نماینده این شهر در لیگ برتر فوتبال بانوان رقم خورد تا روزی به یاد ماندنی برای ورزش سیرجان رقم بخورد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس و کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و امیر قلعه‌نوعی سرمربی فوتبال از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

48

کد خبر 1496362

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت