تعداد مبتلایان به کرونا در کرمانشاه در حال افزایش است


تعداد مبتلایان به کرونا در کرمانشاه در حال افزایش است

کرمانشاه – ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در چند روز اخیر تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونادر سطح استان افزایش یافته که بیانگر این است در هفته‌های آینده تعداد بیماران بستری نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر «ابراهیم شکیبا» روز سه‌شنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر افزود: اگر مردم احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند مشکلی نخواهیم داشت و استفاده از ماسک و دوری از تجمعات مهمترین راهکاری هایی هستند که مردم باید انجام دهند.

وی تصریح کرد: ویروس جهش یافته انگلیسی در حال جولان است و با پیگیری‌هایی که انجام شده تاکنون ۲۶ بیمار مبتلا به این نوع ویروس در استان کرمانشاه شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: پیشگیری از شیوع این بیماری در ایام تعطیلات نوروزی بسیار مهم و حساس است و دید و بازدیدها و مسافرت ها باید تعطیل شوند.

شکیبا اظهار داشت: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک پایین آمده و ضرورت دارد نظارت ها و اقدام های جدی تری انجام شود تا با شرایط سخت تری مواجه نشویم.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن این شهرستان ، از لحاظ شیوع کرونا با خطر مواجه هستیم و مردم باید بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

«سعدی مصطفی‌زاده» افزود: عادی انگاری و ساده انگاری بیماری کرونا تبعات سنگینی را برای مردم به دنبال خواهد داشت و باید بیشتر مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی بی نظیر بود و کاهش آمار بستری ها و فوتی ها از مهمترین نتایج اجرای این طرح است اضافه کرد: این طرح با همکاری سپاه به خوبی در روانسر انجام گرفته و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

در پایان این نشست از خدمات ۴۰ ماهه دکتر «محمدسعید سریری» مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان روانسر قدردانی و دکتر «محی‌الدین امینی» به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی