خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود


خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

در مراسمی که با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مجیدباقری قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا برگزار شد، برخی از متقاضیان شاهین سایپا، خودروهای خود را تحویل گرفتند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در مراسمی که با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مجیدباقری قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا برگزار شد، برخی از متقاضیان شاهین سایپا، خودروهای خود را تحویل گرفتند.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

در حاشیه این مراسم سیدجواد سلیمانی در خصوص عرضه محصولات جدید این شرکت به روزنامه دنیای خودرو گفت: امروز خودرو شاهین تحویل مشتریان شد. ضمن اینکه ما در ماه‌های قبل خودرو آریا را هم رونمایی کرده‌ایم و طی بهار سال آینده خودرو اطلس شرکت سایپا نیز رونمایی خواهد شد.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

وی در خصوص خودرو شاهین اظهار کرد: طراحی صفر تا صد این خودرو برای گروه خودروسازی سایپا است. اینطور نیست که مانند برخی خودروهای دیگر فیس‌لیف محصول دیگری باشد. ضمن اینکه این خودرو توانسته سه ستاره کیفی اروپا را دریافت کند.

سلیمانی همچنین تاکید کرد: تمام اجزای پلت‌فرم این خودرو طراحی خودمان است. سیستم کیفی که روی آن اعمال شده یک سیستم منحصر به فرد است که برای اولین بار در شرکت سایپا اجرایی شده است. امیدواریم این محصولات را مردم بپسندند و مورد اقبالشان واقع شود.

در این مراسم همچنین قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: امروز همزمان با تحویل نمادین خودرو شاهین برای اولین بار از اپلیکیشن موبایل گروه سایپا نیز رونمایی می‌شود.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

مجید باقری گفت: امروز برگ زرینی در دفتر افتخارات گروه خودروسازی سایپا رقم می خورد. تولید خودرو شاهین و تحویل این محصول در شرایط تحریم باعث غرور ماست

باقری نیز خودرو شاهین را طراحی صفر تا صد داخلی عنوان و تاکید کرد: برای اولین بار در کشور و همزمان با تحویل محصولی که از طراحی پلت فرم تا طراحی محصول و تولید آن در داخل صورت گرفته است از نظام کیفی سایپا نیز رونمایی می‌شود.

قائم مقام فروش سایپا با بیان اینکه حدود ۸ ماه قبل که خودرو پراید از سبد محصولات سایپا کنار گذاشته شد اعلام کردیم که توقف تولید پراید پایان یک محصول نیست و بلکه این روز را باید آغاز رویکردی نوین در گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد افزود:در زمان طراحی سایپا یک شعار وجود داشت و آن جهش کیفیت در تولیدات سایپا بود و امروز همان شعار تحقق یافت چرا که برای اولین بار در کشور یک خودرو تولیدی به صورت داوطلبانه با ۳ سال گارانتی عرضه می شود.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در کنار کیفیت و ایمنی، خودرو شاهین دارای طراحی زیبایی نیز است که نشان از توانمندی صنعت خودرو کشور و گروه خودروسازی سایپا دارد.

وی افزود: موفقیت تولید شاهین در شرایط تحریم کسب شده است، تولید این محصول نتیجه سخت کوشی همکاران و مدیران در گروه خودروسازی سایپا است. قطعا این تلاش همکاران و کارکنان سایپا در این مسیر ستودنی است.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

باقری ادامه داد: همزمان با تحویل خودرو اولین سری از خودرو شاهین این نوید را نیز می دهیم که تمام نمایندگی های مجاز سایپا آمادگی سرویس دهی به این محصول را خواهند داشت. تمامی بستر های لازم برای سرویس دهی مناسب به خودرو شاهین آماده شده است.

وی همچنین با توجه به آغاز رونمایی از موبایل اپلیکیشن سایپا گفت: این نرم افزار که برای خدمات رسانی به مشتریان سایپا طراحی شده توسط مهندسان داخلی کشور انجام شده است. کاربران توسط این اپ میتوانند تمامی خدمات سایپا ازجمله فروش و خدمات پس از فروش، بیمه، گارانتی، موارد امدادی و احراز اصالت قطعات را دریافت کنند.

خودرو اطلس ابتدای سال 1400 رونمایی می‌شود

باقری همچنین در خصوص محصولات جدید این شرکت گفت: تولید خودرو شاهین شروع متفاوت شرکت سایپا خواهد بود و به زودی کراس اوور این محصول نیز تولید و روانه بازار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر