جشنواره بین‌المللی مهر محرم با معرفی برترین‌ها در سمنان پایان یافت


جشنواره بین‌المللی مهر محرم با معرفی برترین‌ها در سمنان پایان یافت

سمنان- ایرنا- سیزدهمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در استان سمنان همزمان با ولادت امام حسین(ع) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، آئین اختتامیه سیزدهمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال مهر محرم در استان سمنان شامگاه سه‌شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی مسوولان کشوری، حضور مسئولان استانی و تعدادی هنرمندان در فرهنگسرای کومش شهر سمنان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سیزدهمین دوره پویش تولید محتوای مهر محرم در بخش های مختلف فیلم و عکس و با استقبال هنرمندان داخلی و بین المللی برگزار شد.
فرشید فلاح افزود: برای این دوره بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ اثر به دبیرخانه مهر محرم رسید و توسط هیات داوران بخش های مختلف بررسی و داوری شد.
به گزارش ایرنا، در بخش تک عکس حرفه ای استان سمنان علی ابک، مسعود محقق و مرتضی مطهری نژاد هر سه از سمنان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و اسماعیل طحان از سمنان شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش تک عکس حرفه ای اربعین یاسر محمدخانی از استان مرکزی اول شد ، محمدهادی خسروی و حمید عابدی از فارس و قم دوم و سوم شدند و محمد هادی خسروی و یاسر محمدخانی از فارس و مرکزی شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش تک عکس حرفه ای بین الملل مسابقه مهر محرم لیث الموسوی از عراق، حسین فردان از بحرین و حسنین الشرشاحی از عراق عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش تک عکس حرفه ای ملی نیز مهدی عباسی از تهران، محسن کابلی از گرگان و امیر حسین کمالی از اصفهان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و آثار پویا بیات از زنجان و زینب خانقاه از گیلان شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش فیلم کوتاه مستند ملی میلاد جوادی با اثر "دارایی ندارها" از تهران و یعقوب جدیری با اثر "آئینه و تمثال" از آذربایجان شرقی، فیلم ملی کوتاه موشن گرافیک مهدی جعفری جوزانی با اثر "به تو از دور سلام" از تهران و فاطمه احمدی با اثری به همین نام از قم، در بخش نماهنگ فیلم کوتاه ملی اثر مهدی نجفی از سمنان با نام "ابعینی ها" و اثر حسین صاحبقرانی گلستانی از خراسان رضوی با اثر "سلام اربابم" به عنوان برترین ها معرفی شدند.
در بخش مجموعه عکس اربعین نیز امیرقیومی از فارس، نگین محمدی از اصفهان و محمدهادی خسروی از فارس حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در قسمت مجموعه عکس ملی نیز آثار علی اصغر فیض الهی از کردستان، علی ابک از سمنان و مهدی طاهری از تهران به ترتیب به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر شناخته و معرفی شدند.
در بخش پویش عمومی (مردمی) نیز آثار هادی دهقانپور، مهدی ایمانی، مهدی آمن،علی خوانین، سامان خدایاری، محمدعلی مریزاد، فرج الله رمضانی، احمد امیراحمدی، امیرحسین نظری، محمدرضا به مرام، حسین ساکی، احسان فقیهیان ، بنت الهدای قابوستیان، فرحناز جباری، محمدرضا شاهب ، حمزه شجاح مزرجی، احسان اسدی، سیدسجاد موسوی و مهشید فرمد به عنوان آثار برتر معرفی شدند.
سوگواره مهرمحرم از سال ۱۳۸۷ در استان سمنان آغاز به کارکرد و امسال نیز سیزدهمین سوگواره «مهرمحرم» با هدف همگرایی و هم افزایی ملی و بین المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی به ویژه در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با کسب مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دیگر بخش‌ها برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان