فوتی و قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان غربی گزارش نشد


فوتی و قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال در آذربایجان غربی گزارش نشد

ارومیه- ایرنا- رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: با وجود مصدومیت 122 نفر، مورد فوتی و قطع عضو در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان گزارش نشده است.

باقر بهرامی بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۲۲ نفر مصدوم حوادث امشب، ۸۹ نفر مرد و ۳۳ نفر زن بودند که اقدامات درمانی به سرعت برای جلوگیری از بروز مشکل اساسی برای آنان انجام شد.

وی اضافه کرد: از کل مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال جاری، ۷۷ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند که نشان دهنده نبود مشکل اساسی برای این افراد بود.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: از ۴۵ نفر باقی مانده نیز ۴۳ نفر در مراکز اورژانس بیمارستانی، تحت نظر بوده و ۲ نفر نیز به علت شدت جراحات بستری شدند.

بهرامی گفت: از ۱۲۲ مصدوم چهارشنبه آخر سال جاری ۴۵ نفر شامل حدود ۳۷ درصد مربوط به شهر ارومیه بود و بقیه در شهرهای مختلف استان از جمله خوی و میاندوآب، مصدوم شده بودند.

به گزارش ایرنا، سالانه صدها نفر در کشور بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می کنند.

امسال نیز تاکنون سه نفر در این حوادث در کشور جان خود را از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی