پرونده پیچیده یک قتل در اردبیل / آخرین حرف پسر 16 ساله به قاتلش چه بود؟ + عکس و گفتگو


پرونده پیچیده یک قتل در اردبیل / آخرین حرف پسر 16 ساله به قاتلش چه بود؟ + عکس و گفتگو

حوادث رکنا : بنیامین جمشیدی پسر جوان 16 ساله ضربه چاقوی مرد بزرگسال در اردبیل به قتل رسید.

"تو را رها نخواهم کرد" آخرین جمله بنیامین جمشیدی مقتول 16 ساله اردبیلی به قاتلش بود !

پرونده پیچیده یک قتل در اردبیل / آخرین حرف پسر 16 ساله به قاتلش چه بود؟ + عکس و گفتگو

به گزارش رکنا، سال 98 قتل بنیامین سر و صدای زیادی در اردبیل به پا کرد بنیامین در یک لحظه لباس سفیدش به رنگ قرمز در آمد.

قتل هولناک بنیامین جمشیدی در اردبیل

به گزارش رکنا، ماجرای قتل بنیامین جمشیدی از سال 98 در اردبیل شروع شد او در حوالی یک پارک با مردی 34 ساله درگیر شد و در این نزاع بنیامین 16 ساله با ضربه چاقو به قتل رسید.

پرونده پیچیده یک قتل در اردبیل / آخرین حرف پسر 16 ساله به قاتلش چه بود؟ + عکس و گفتگو

لحظه ای که بنیامین با تاخیر یک ساعته به بیمارستان رسید خبر فوت پسر 16 ساله را به خانواده اش دادند قاتل بنیامین نیمه شب خودش را به پلیس آگاهی اردبیل تحویل داد و تحقیقات جنایی شروع شد.

خانواده جمشیدی تا این لحظه خواستار قصاص قاتل پسر خود هستند آن ها ادعا می کنند که بنیامین توسط قاتل با یک ضربه چاقو کشته شده است همچنین پدر مقتول به خبرنگار رکنا می گوید حکم قصاص به دلایلی تغییر پیدا کرده و جلسه آخر دادگاه بدون حضور آن ها تشکیل شده است.پدر خانواده می‌گوید دادگاه بدوی، رای به قتل عمد و حکم قصاص را صادر کرده بود و پس از اعتراض قاتل، حکم به قتل غیر عمد تغییر و او به پرداخت دیه کامل مرد مسلمان محکوم شد.

بازداشت قاتل بنیامین جمشیدی در اردیبل

قاتل بنیامین پس از مراجعه به کلانتری علت درگیری را اینگونه کرد: حوالی ساعت 4 یا 4/30 بعد از ظهر بود به طرف کافه خودم می رفتم که در بین راه بنیامین را با دوستش که مست بودند دیدم فحش دادند، توجه نکردم بنیامین از پشت 2 یا 3 ضربه چاقو به من زد من برگشتم و او را هل دادم بنیامین با زانو زمین افتاد و بلند شد او در دست خود چاقویی داشت.

قاتل ادامه داد : چاقو به سمت پائین بود دیدم از سمت چپ سینه او خون می آید افراد بنیامین را به بیمارستان بردند من اصلا چاقو به او نزدم فقط او را هل دادم. بنیامین به زمین افتاد من فقط یک مشت به سر او زدم نمی دانم او چگونه چاقو خورده است.

ماجرای قتل بنیامین جمشیدی در اردبیل / اظهارات شهود

این در حالی است که یکی از شهود چاقو را در دست متهم مشاهده کرده ولی 3 نفر دیگر چاقویی را در دست متهم مشاهده نکرده اند

اظهارات شاهد عینی (س.ح) / قتل هولناک بنیامین جمشیدی

شاهد عینی (س.ح) عنوان داشت: در کافه خانه قاتل نشسته بودم وی به من گفت در کافه بمان الان بر می گردم و رفت ! بعد از رفتن او از کوچه پشتی صدا آمد رفتم بیرون مشاهده کردم در کنار پارک قاتل و بنیامین باهم درگیر شده و به روی زمین افتاده اند.

وی ادامه داد : بنیامین رو به پشت افتاده بود و قاتل بر روی او، قاتل از روی مقتول بلند شد از دست بنیامین یک چاقو حدودا 10 سانتی متری به زمین افتاد من سریعا بین بنیامین و مقتول قرار گرفتم تا آن ها دوباره درگیر نشوند.

وی افزود : در این حین قاتل از جیب خود چاقو در آورد و باز کرد به قاتل گفتم از اینجا برو! (بنیامین گوشی خودش را در آورد و به قاتل گفت : خوب کردی مرا زدی به تو خواهم گفت) به بنیامین گفتم چیزی نشده است از اینجا برو که در یک لحظه دیدم از روی لباس بنیامین سمت چپ سینه اش خون جاری شده است او خودش نیز متوجه شد. (بنیامین به قاتل گفت: تو را رها نخواهم کرد.)

وی در ادامه گفت : بنیامین به گوشی خودش نگاه کرد و به روی پاهای خود به پشت زمین افتاد و دیگر حرفی نزد چند بار صدایش زدم دیدم جواب نمی دهد با کمک 2 نفر وی را به بیمارستان فاطمی انتقال دادیم.

اظهارات شاهد عینی (ب.ک) / چاقو خوردن بنیامین جمشیدی در پارک

یک شاهد عینی دیگر (ب.ک) گفت : ما مست بودیم قاتل از کنار ما رد می‌شد وی به ما بد نگاه کرد از ماشین پیاده شدیم به طرف قاتل رفتیم تا رسیدیم او مرا به کنار جوی آب هل داد وقتی بلند شدم دیدم بنیامین و قاتل درگیر شده اند چند نفر آن ها را جدا کردند و دوباره بنیامین به قاتل فحش داد که قاتل برگشت. در دست او چاقویی ضامن دار که قبلا هم دیده بودم ضامن دار بود.

شاهد قتل افزود : در دست بنیامین هم چاقو بود دسته چوبی غلاف دار و کوچک 15 الی 20 سانتی متر تیغه چاقو پهن بود باهم درگیر شدند بنیامین زمین افتاد و بلند شد قاتل به طرف قهوه خانه رفت.

وی در ادامه گفت : لحظه چاقو خوردن بنیامین را ندیدم هر دو نفر آن ها چاقو داشتند و باهم درگیر شدند لحظه ای که بنیامین را دیدم از سینه اش خون می آمد.

نظر پزشک قانونی در قتل بنیامین جمشیدی

پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد بنیامین جمشیدی علت فوت مقتول را هموراژیک ناشی از خونریزی داخلی متعاقبی پارگی قلب در اثر اصابت جسم تیز تعین و اعلام نمود.

در حال حاضر قاتل بنیامین جمشیدی به پرداخت دیه کامل مرد مسلمان محکوم شده است و پرونده در اجرای احکام قرار دارد.

پدر بنیامین جمشیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس حوادث رکنا، اظهار کرد : بنیامین تنها پسر من بود او 16 سال سن داشت بنیامین توسط یک مرد 34 ساله و دارای زن و بچه که 8 فقره سابقه کیفری دارد با ضربه چاقو به قتل رسید.

وی ادامه داد : لحظه ای که قاتل با دوست بنیامین در پارک درگیری لفظی پیدا می کند بنیامین قصد وساطت را دارد که توسط قاتل با یک ضربه چاقو به قتل می ‌رسد همچنین بنیامین توسط دوستانش با یک پراید به بیمارستان منتقل می‌شود.

پدر مقتول گفت : از بیمارستان فاطمی اردبیل به ما زنگ زدند و گفتند بنیامین مجروح شده است لحظه ای که ما به آن جا رسیدیم او به قتل رسیده بود قاتل خودش را ساعت 2 نصف شب به پلیس معرفی کرد.

جمشیدی ادامه داد : ما خواستار اجرای عدالت و حکم قصاص برای قاتل فرزندم هستیم رای دادگاه بدوی قصاص بود اما پس از اعتراض قاتل فقط به پرداخت محکوم شد. اکنون او با قید وثیقه آزاد است.

وی ادامه داد : نمی دانم به چه دلیلی در آخرین دادگاهی که برگزار شد به ما اطلاع ندادند که در جلسه حضور داشته باشیم پس از قتل بنیامین، من و همسرم حال روحی خوبی نداریم ما درخواست قصاص را برای قاتل داریم و به دنبال اجرای عدالت هستیم. از آیت الله رئیسی عاجزانه درخواست می‌کنم که به مشکل ما رسیدگی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی